speakers tot 400 gulden

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Welke surround luidsprekers raden jullie mij aan tot 400 guldens?

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Flox, vorige week zat ik over het zelfde te denken, enik heb tenslotte voor de FS1000 Caimbridge Surround speakers gekozen en niet de FS2000, die 200-250 gulden duurder zijn, OK, ze zien er wel moeier uit, maar qua geluid, vond ik ze allebei net zo goed, en die FS1000 kosten slechts 190 piek! KOPEN DUS! En ik ben er heel tevree mee!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:13

botoo

💀 too old to die young

FPS2000 is wat dikker, en je knip wat dunner.
ik zou zorgen dat het in ieder geval een goede combinatie is met je geluidskaart, welke heb je?
ik doe het met een live Value en FPS1000, dik tevreden, maar meer watjes zou me niet storen >:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Het beste is nog steeds een losse versterker met losse speakers.
Kost iets meer, maar dan heb je ook wat.

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Je kan ook de Klipsch promedianogwat speakerset proberen. Heeft iemand die?
Ik heb zelf de fps1000, geluidskwaliteit is erg goed, alleen kan je hem niet oorverdovend hard zetten :) :(

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Labtec 2514, wereld van een geluid. Moi heeft er zelf ook een.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Ik heb zelf een Creative CSW200, maar bijn budget was wat krapper (250 piek) en ik heb een gruwelijke hekel aan die surround setjes met 4 van die speakertjes die overal rondzwerven.

Misschien zou je kunnen kijken naar een Labtec ATX-5820.... Weet niet wat dat ding precies kost... maar volgens mij ligt dat in de buurt van de 400. Dan heb je in ieder geval iets waarmee je die surround setjes compleet van de kaart blaast.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zou toch echt voor de FPS2000 van Cambridge gaan, zeker in combinatie met een SBLive (dmv een DIN aansluiting) klinkt dit echt werelds. Ik heb ook het FPS1000 setje gehoort, maar vondt de 2000 serie toch echt stukken beter klinken, zeker als je het volume omhoog gooit :)

Verwijderd

Ben ik niet helemaal mee eens, het hangt er ook vanaf in wat voor een ruimte je zit, en hoe jij je speakers opzet...

OK, die FPS2000 zijn GAAAAAAAF! Helemaal mee eens, 10x mooier, maar om nou 250 piek meer neer te leggen, voor satellite speakers vond ik te veel! Ik heb ook namelijk een Home Theatre SEtup thuis staan! En ik wilde ook gewoon losse "PC- Speakers"...

Als je geld hebt, dan de FPS2000 en als je nog meer geld hebt, de Theatre 5.1 setup, en anders gewoon de FPS1000 (die prima werken)... voor 180 piek!!! Lachertje!

Verwijderd

Thuis hebben we op 2 computers fatsoenlijke boxen.De een heeft de Labtec LCS 2632 met guillemot kaartje ( die van 95 piek), de ander de ander de LCS 2514 met de Xitel.

k'vind dat die 2632 beste geluid geeft.Is ongeveer 50 a 60 gulden duurder als die 2514.

Raymond-->Een vriend van me heeft die 5820.Wat komt daar een vermogen uit >:)

Zo,n 4p setje vind ik maar niks,maarja..ieder z'n mening :)

Verwijderd

Waarom heeft iedereen in godsnaam computer speakers?????
Ik neem aan dat je een redelijke stereo hebt? Hang je comp dan daar gewoon aan! Geeft een veel beter geluid, en kost nix (tenzij je geen stereo hep). Of, als je een beetje een geluidsfreak bent (zoals ik), koop een mengpaneel, een goeie equaliser, en hang de boel aan een ECHTE versterker met een paar ECHTE boxen (als in JBL ofzow). Kan je ook nog een muziek gaan remixen enzow... En als je echt geld hebt, koop een crossover, en gebruik twee versterkers + 2*4 boxen (4laag, 4 mid/hoog)

• Flox
  • Laatst online: 14-04 20:57
Maken die fps1000 speakers ook gebruik van digital surround?

Earth is nice, heaven is better...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Weet iemand nog een leuk 5.1 alternatief voor de desktoptheater? Iets met een goed geluid en vooral een goeie bas...

Jaap... waarom ik compuspeakers wil.. omdat ik dan mn stereotoren het huis uit kan gooien, samen met mn tv.... wil gewoon alles mt mn pc doen..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

fps1000 zijn 'gewone' analoge speakers, er zit geen decoder ofzo in.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Femme
  • Laatst online: 23:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

FPS2000 zijn op zich wel okee (helaas geen decoder), alleen mis ik de middentonen (hoge tonen en veel gebonk) Ik heb er nu twee speakers bij gezet en is het geluid meteen weer een stuk voller (ik ben verder geen audio expert, maar dit gevoel kreeg ik wel).

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik heb die fps 1000 dingen, maar dat geluid is toch wat blik-achtig.
Ik had een compaq (rotcomputer, maargoed) met JBL speakers. Daar kwam een veel beter geluid uit.
Pagina: 1