[word] Niet printen/plakken/typen/e.d.

Pagina: 1
Acties:

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-06 18:25
Na HD omkering, werkte mijn moeder/vader word niet meer, (het is legale versie van winxp, etc)
Zij kunnen niet meer teksten printen, plakke, schrijven, en volgende maand MOET iets van me moeder af zijn maar datl ukt dus niet :<. Maar ben WinXP cd kwijt/FrontPage cd (Heb ProPlus.msi nodig om het te herstellen....)
En ik wil niet geld verspillen door nieuwe cd te kopen....

(En zouden jullie mij kunnen helpen, of iig het gratis nr naar windoos te geven? ( K an het niet vinden...)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 11:34
Waarom werkt het niet meer? Wat gebeurd er als ze iets proberen te printen/plakken/schrijven? En heeft een reinstall van Office/Word geen effect? (Office staat niet op de Windows XP/Frontpage cd ;))

Als dit allemaal niet werkt zou je een alternatief voor Word kunnen proberen, bijvoorbeeld Open Office. Daarmee kun je vaak vrijwel alles wat je nodig hebt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 01-01-2004 19:58 ]

The devil is in the details.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:28
Als jij die cd niet hebt, en je het dus niet opnieuw kunt installeren kan ik je alleen maar OpenOffice of Wordpad aanraden, tot het moment dat je de cd weer hebt. :) Verder weet ik niet wat je bedoelt met 'een gratis nummer voor windows' maar het ziet eruit als een warez request. :Z

^ Wat hij zegt.

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:35

DkF

Jezus, wat een machtig stukje Algemeen Onbeschaaft Nederlands!

Wat bedoel je met HD omkering?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

hoi SiLaTroN,

Welkom op GoT :)
Ik ga je topic even verplaatsen van Windows Operated Systems naar Software Algemeen, aangezien Word geen Windows Operating systeem is :)

Mag ik je verder nog de volgende tips meegeven als je een topic opent:
  • Zoek zelf even rond voor een oplosing van je probleem en neem dit even op in je topicstart. Hiermee voorkom je dingen die jij als logisch ziet, dat die nogmaals voorgesteld worden.
  • Kies een goede topic titel - "Word werkt niet meer" .. tja ;) Je snapt wel dat dat niet echt beschrijvend is :)
  • Omschrijf je probleem duidelijk. Als er een woord is wat misschien niet door iedereen even goed begrepen wordt ('hd omgekeerd' bv ;) ), gebruik het dan niet :)
Verder - als ik je post verkeerd zou lezen, zou het bijna lijken ofdat je vraagt om illegale software - probeer daar ook een beetje voorzichtig mee te zijn. Zoals je weet is dat absoluut niet de bedoeling op GOT :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En zouden jullie mij kunnen helpen, of iig het gratis nr naar windoos te geven? ( K an het niet vinden..
wat is het gratis nr naar windows? wat bedoel je in 's hemelsnaam? nee, we kunnen je geen serienummers geven

sigh, die ele ook altijd :P

maar goed, omschrijf eens rustig, duidelijk en in goed nederlands wat je precies wilt :)

[ Voor 24% gewijzigd door G33rt op 01-01-2004 20:12 ]

• carefish
Hulp nummer naar windows....(Waar je een vertegenwoordiger aan je TELEFOON krijgt die je verder kan helpen...)

(Warez reqeusts doe ik niet aan, koop altijd netjes mijn cd's in winkels.)

Edit:
Ik heb, mijn eigen HD in een andere pc gezet, en de HD van me moeder&vader in mijn pc gezet, maar nu krijg ik een melding, dat er significante wijzeging in het systeem heeft plaats gevonden, wat dus ook zo is, en weigert word ook maar iets te doen, Knippen, plakken, kopieren, niet schrijven, etc...(Wel lezen maar dat was het dan ook)

[ Voor 124% gewijzigd door carefish op 01-01-2004 20:16 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 11:34
Op de contact pagina staan een aantal links en het volgende, maar of dat nummer gratis is durf ik niet te zeggen:

[center]Contactgegevens[/]
Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk
Routebeschrijving
Tel.: 020-5001500
Fax: 020-5001999

[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 01-01-2004 20:18 ]

The devil is in the details.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
SiLaTroN schreef op 01 januari 2004 @ 20:11:
Hulp nummer naar windows....(Waar je een vertegenwoordiger aan je TELEFOON krijgt die je verder kan helpen...)

(Warez reqeusts doe ik niet aan, koop altijd netjes mijn cd's in winkels.)
je bedoeld de microsoft helpdesk?

kijk eens hier (gewoon via microsoft.com/netherlands, dan naar ondersteuning, overzicht supportopties, personal) :)

December: dat is gewoon een 020 nummer en dus gratis. Volgens mij pagina moet je echter +31 20 5001005 bellen :)

Dat nummer staat ook hier vermeld :)

[ Voor 20% gewijzigd door G33rt op 01-01-2004 20:18 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:05

mutsje

Certified Prutser

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien een wat simpelere tip waar je meteen mee aan de gang kan: kan het zijn dat je besmet bent met het Blaster-virus? Die zorgt er namelijk ook voor dat je niet kan copy/pasten in (o.a.) Word.

Kijk even of er in je task manager een proces msblast.exe of penis32.exe draait. Zo ja: besmet.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Omdat Word XP denkt dat de harddisk in een andere PC is gezet werkt hij nu in viewer modus. Dit houd in dat je documenten kunt lezen maar niet aanpassen/opslaan.

Dit kun je alleen (legaal) oplossen door de registratie-procedure opnieuw te doorlopen i.s.m. Microsoft. Wanneer Word XP hiervoor een CD voor nodig heeft zul je deze toch echt moeten opzoeken of even een CD van iemand anders lenen, je hebt dan echter weer wel je eigen Word XP registratienummer nodig.

• carefish
Ik laat het rusten. En een prof er naar laten kijken, want ik HAAT microsoft nu... (Dat profionele hulp gedoe duurt me te lang + dan zeggen ze me dat me msn niet goed is....)
Pagina: 1