waarom dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
het rookbeleid .

denk dat het duidelijk is
ik wil daar gewoon een discussie maken over het rookbeleid dat ned nu heeft .
echter word hij alleen dicht gedaan vanwege mijn verkeerde taalkgebruik .

je mag mij vertellen waarin dit het geval is of moet ik als proff einstein gaan praten .
ja ik zeg dat het gelul is en bla blA BLA
maar dat is niet persoonsgericht of aanvallend riching 1 of meerdere personnen .

mijn schrijftaal wat is daar het probleem mee .
denk dat het duidelijk en overzichtelijk genoeg is dat iedereen het kan begrijpen .

dus nogmaals de redens waarvoor hij gesloten is vind ik op zen zacht gezegd een beetje raar .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
je kan het beste even mailen naar confusion [at] tweakers [dot] net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ^^

Als je het niet eens bent met een slotje of niet snapt waarom jouw topic dicht is gegaan, dan kan je het beste een mailtje sturen naar de mod zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
d8 dat dat hier moest .

heb nu een link van deze topic naar zen icq gestuurd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:06

Dido

heforshe

rhermans schreef op 01 januari 2004 @ 19:49:
je mag mij vertellen waarin dit het geval is of moet ik als proff einstein gaan praten .
Je zou op zijn minst kunnen proberen Nederlands te tikken.
Hinderlijke spelfouten, onjuist gebruik van leestekens en grof, ongenuanceerd taalgebruik leiden ertoe dat de meeste mensen niet de moeite willen doen om te zoeken naar eventuele argumenten.
Als je serieus genomen wilt worden en met respect behandeld wilt worden, zul je merken dat dat beter gaat als je zelf ook wat respect toont dor mensen niet onnodig te confronteren met je belabberde schrijfstijl.

Als je echt gelooft dat jouw stijl goed genoeg is moet je inderdaad maar een mailtje naar Confusion sturen :+
ja ik zeg dat het gelul is en bla blA BLA
maar dat is niet persoonsgericht of aanvallend riching 1 of meerdere personnen .
dit bewijst nog maar eens hoe jij denk .
Ik mis een hoofdletter en een t, en ik kan hier verder met de beste wil van de wereld niets anders dan een ad hominem in zien.
mijn schrijftaal wat is daar het probleem mee .
denk dat het duidelijk en overzichtelijk genoeg is dat iedereen het kan begrijpen .
Veel mensen zullen het kunnen begrijpen, als ze de moeite nemen door je geharrewar heen te worstelen. Maar niemand kan het ze kwalijk nemen als ze die moeite niet willen doen.
Jij bent toch degene die begrepen wilt worden? Dan doe jij er ook maar moeite voor.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Kijk als we het over de nederlandse taal gaan hebben waar zijn we hier dan mee bezig .
Het kan aan mij leggen hoor maar denk je dat we allemaal foutloos nederlands kunnen spellen en/of typen .

kijk dat vind ik pas disciminatie .

sorry , maar heb er geen andere woorden voor .

Dus met andere woorden als mensen moeite hebben met de nederlandse taal word het bij voorbaad al dichtgegooid .
Leuke vriendelijke Forum dan .

En over men taalgebruik :

ik heb niemand persoonlijk aangevallen toch ?
enigste wat ik gezeg heb is dat ik die link die gepost werd gelul vond .
denk dat dat toch niet zo erg vind .
maar oke ik hou wel op want anders heb ik dalijk nog een ban te pakken voor zoiets .
ookal moet ik zeggen dat ik een totaal verkeerd beleid vind om een topic te sluiten op iemand zen nederlandse kunde

[ Voor 32% gewijzigd door MaFFia op 01-01-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mensen die moeite hebben met de nederlandse taal zijn geen probleem, maar overduidelijk geen enkele moeite doen zodat een eventuele lezer niet 5 minuten hoeft te puzzelen wordt niet echt gewaardeerd meestal, je mag zelf verzinnen waarom :)
Argumenten van een ander 'gelul' noemen is wel degelijk een persoonlijke aanval lijkt mij, zoals Dido ook al stelde, wat dat met de kritiek op je taalgebruik te maken heeft is me niet helemaal duidelijk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

rhermans schreef op 01 januari 2004 @ 20:04:
Kijk als we het over de nederlandse taal gaan hebben waar zijn we hier dan mee bezig .
Het kan aan mij leggen hoor maar denk je dat we allemaal foutloos nederlands kunnen spellen en/of typen .

kijk dat vind ik pas disciminatie .
Niemand eist foutloze posts. We eisen tenminste goed gebruik van hoofdletters en punten. Dat heeft niets met Nederlands kunnen te maken, dat heeft te maken met willen.
ik heb niemand persoonlijk aangevallen toch ?
enigste wat ik gezeg heb is dat ik die link die gepost werd gelul vond .
Juist, dat is het enige en dat is dus verkeerd. Er wordt minstens enige argumentatie bij verwacht. Je was niet aan het discussieren, je was je mening aan het verkondigen. Dat is iets heel verschillends. Bovendien zijn termen als 'gelul' in een discussie sowieso provocerend. Als je een serieuze constructieve discussie wilt, dan gebruik je dergelijke termen niet.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Anyways.. confusion@tweakers.net dus ;)

Ennuh, Confusion, zet je email-adres ff aan in je profiel ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wat ik bijvoorbeeld heel irritant vindt aan je posts is het gebruik van een spatie voor een leesteken! dat hoor niet! een vraagteken? uitroepteken! komma, of punt. hoort eraan vast te staan. Het lijkt mischien mierenneuken, maar het verbeterd de layout en verlaagt de irritatiefactor van je posts.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.