Cd-Branden met nero wil niet meer

Pagina: 1
Acties:

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Hoi

Tijdens het branden van een cd blijft nero op een bepaald moment staat op een willekeurig percentage. (laatste keer 65%). dit deed hij niet voordat ik norton systemworks 2003 installeerde (deinstaleren is eigenlijk geen optie). Ik denk dat dit hierdoor komt maar kan hier in tweakers en op de site van symantec niks over vinden. ook op de site van nero wordt hierover niks vermeld.

P.s. ik gebruik nero burning rom 5.0.

Iemand hetzelfde probleem (gehad) en vooral weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

P.s. Er ligt hier nog geen breedband dus reactie kan soms enige tijd duren. wel zal ik regelmatig checken. zal wel aangeven als ik offline ga (als dat mag van de mods).

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:00

UTM

Hallo :) Ten Eerste: Wat precies heb je allemaal geprobeerd. Ten tweede: Wat is je besturings systeem (Winxp ?). Ten derde: Hoe heb je je brander op je mobo aangesloten, met HD samen op 1 ide kabel?. Etcetera. Wees eens wat meer informatief in je startpost zoals gevraagd word als je een topic opent

//edit// De got search wil ook wel eens helpen

[ Voor 8% gewijzigd door UTM op 01-01-2004 19:26 ]

Verwijderd

Mhmm, ik heb ook wel eens gehad dat Nero geen zin meer had om cd's te branden|:( , maar deinstalleerde ik hem en daar installeerde ik hem opnieuw en was alles verholpen:*) . Maar weet je zeker dat NortonSystemworks het probleem is? Als je die verwijderd is het dan verholpen?? Zo,nee dan ligt het daar iig niet aan. Maar wat heb je allemaal al geprobeerd?? Beetje meer uitleg graag.

Offtopic : Was ietsjes te laat.... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 19:32 ]

• enricovos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
dexter07051982 schreef op 01 januari 2004 @ 19:20:
Hoi

Tijdens het branden van een cd blijft nero op een bepaald moment staat op een willekeurig percentage. (laatste keer 65%). dit deed hij niet voordat ik norton systemworks 2003 installeerde (deinstaleren is eigenlijk geen optie). Ik denk dat dit hierdoor komt maar kan hier in tweakers en op de site van symantec niks over vinden. ook op de site van nero wordt hierover niks vermeld.

P.s. ik gebruik nero burning rom 5.0.

Iemand hetzelfde probleem (gehad) en vooral weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

P.s. Er ligt hier nog geen breedband dus reactie kan soms enige tijd duren. wel zal ik regelmatig checken. zal wel aangeven als ik offline ga (als dat mag van de mods).
Volgens mij heeft het iets te maken met een of andere TEMP-directory. Wanneer deze vol staat dan houdt dit programma op met werken. Volgens mij kan je het probleem oplossen door SCHIJFOPRUIMING uit te voeren. Beschik je over Norton of McAfee dan kan je vaak iets als cleanSweep of Quick Clean.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Norton Systemworks heeft zover ik me herinner ook de eigenschap om bepaalde mappen "over te nemen" van Windows, zoals de temp map en de prullenbak.

Gevolg is vaak dat programma's die de temp gebruiken niet meer goed werken. Probeer in elk geval even om Nero opnieuw te installeren, en haal anders toch even Systemworks eraf.

Dan kan je in elk geval zien of dat Systemworks iets met het probleem te maken heeft. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Heel stom van mij, maar een update van nero wil wel eens helpen. Zo ook deze keer. Iedereen bedankt voor hun reactie.
Pagina: 1