Toon posts:

Wat moet ik doen, om mn opslagcap. te vergroten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben reeds in bezit van 1 Minidisc de MZ-R70 van Sony, en een digitale camera canon powershot.
Nu weet ik niet precies wat ik het beste kan doen om mijn opslag capaciteit te vergroten en ook nog eens muzie kan luisteren.
Of ik koop gewoon een compactflash card voor mijn fototoestel, of ik koop een nieuwe MD speler met MD-net, of ik koop een Aiptek MP3 313 oid.
Ik heb hier veel gelezen over die MP3 speler, maar dat ging alleen over mp3 afspelen.
Is het ook wat om bv mijn jpg bestanden die uit mijn fototoestel komen op te slaan op zo'n stick, om zo wat opslag capaciteit te maken.
Volgens mij heeft zo'n stick het voordeel dat je hem op elke pc kan prikken zonder dat je software nodig heb, terwijl met een md speler eerst weer drivers moet instaleren.
En in internet cafe's doen ze daar wel eens moeilijk over.
geef me svp uw mening over het boevenstaande

groetjes Ron

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:18
Op een mp3stick kun je vaak ook andere data opslaan en hoef je vaak geen drivers te instaleren dus als je die dingen wilt combineren is het erg handig. Maar ik denk dat je beter zelf kunt besluiten waar je geld heen gaat, want iedereen zou dat natuurlijk weer anders doen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk besluit ik zelf, maar ik wil graag jullie mening, misschien weet iemand meer voordelen en/of nadelen tov de andere.

groetjes Ron

Verwijderd

Ik zou zelf een memory stick aanschaffen als ik in dezelfde situatie zou zitten