Toon posts:

[OC] Gelockte AMD Athlon xp 2600+ barton core.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om deze proccesor te overclocken ? Ik ben zelf al heel erg veel op zoek geweest naar sites etc.

Ik heb al zoiets gezien van Speedstrip, hierbij staat alleen dat het niet de nieuwste proccesoren unlockt, maar dan staat er een bepaald type op wat je ervoor moet hebben, en die klopt wel. Betekend dit nou dat hij hem wel unlockt , of dat hij er alleen op past ? (www.speedstrip.com)

Maar is er voor de rest dan totaal nix zodat ik hem kan unlocken.

Ik heb hem al geprobeerd om te overclocken, maar dan gaat hij niet over de 2300 hmz, en ik wil hem eigenlijk wel hoger hebben. Hij wil dan niet verder door ram, maar ik heb toch over een weekje nieuw ram ( TwinMOS 2x 256 Dual Channel Cas 2 ). Ik denk wel dat ik hem daarmee een stukje hoger krijg, maar zo gaat het overclocken namelijk niet lekker.

Ik heb al op internet hierna gezocht, en ook de search hier gebruikt, en de FAQ doorgelezen, maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. ( manier van Tom werkt ook niet )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 16:00:
Is het mogelijk om deze proccesor te overclocken ? Ik ben zelf al heel erg veel op zoek geweest naar sites etc.

Ik heb al zoiets gezien van Speedstrip, hierbij staat alleen dat het niet de nieuwste proccesoren unlockt, maar dan staat er een bepaald type op wat je ervoor moet hebben, en die klopt wel. Betekend dit nou dat hij hem wel unlockt , of dat hij er alleen op past ? (www.speedstrip.com) ahum... adult video games?

Maar is er voor de rest dan totaal nix zodat ik hem kan unlocken.

Ik heb hem al geprobeerd om te overclocken, maar dan gaat hij niet over de 2300 hmz, en ik wil hem eigenlijk wel hoger hebben. Hij wil dan niet verder door ram, maar ik heb toch over een weekje nieuw ram ( TwinMOS 2x 256 Dual Channel Cas 2 ). Ik denk wel dat ik hem daarmee een stukje hoger krijg, maar zo gaat het overclocken namelijk niet lekker.

Ik heb al op internet hierna gezocht, en ook de search hier gebruikt, en de FAQ doorgelezen, maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. ( manier van Tom werkt ook niet )
vertel eens wat meer..... wat voor mobo heb je...

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56

Shunt

Boe

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Owja sorry was vergeten m'n specs erbij te zetten

Specs :

Asus A7N8X Deluxe Nforce 2
256 SD Dane Elec PC 2700
AMD Athlon XP 2600+ @ 2,075 Ghz Barton core ( na week 39 )

Edit:

Over een weekje krijg ik :

TWINMOS DUAL-CHANNEL 2* 256MB DDR400-3200

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 16:08 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:54

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 16:06:
Owja sorry was vergeten m'n specs erbij te zetten

Specs :

Asus A7N8X Deluxe Nforce 2
256 SD Dane Elec PC 2700
AMD Athlon XP 2600+ @ 2,075 Ghz Barton core ( na week 39 )

Edit:

Over een weekje krijg ik :

TWINMOS DUAL-CHANNEL 2* 256MB DDR400-3200
Als hij echt op 2,075 GHz loopt dan is het geen Barton maar een Thoroughbred B. Barton 2600+ processoren lopen op 1,916 Ghz :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Die site die je geeft is een pr0nsite, pas daarmee op. En verder zie Shunt z'n link over de overclockresultaten, daar hoort dit meer thuis, want aangezien dit niet echt een probleem is maar meer 'kom niet verder met overclocken' zonder dat er een uitgebreide startpost is, verdient dit geen eigen topic. Vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.