[CD Speler] Slaat over

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Sinds een week slaat onze cd speler over. Het is zo'n 51 cd geval met zo'n cd carroussel. Het merk is Sony :)

Ik heb de lens net schoongemaakt met een wattestaafje en spiritus :) Dit vond ik dmv de GoT search.

Maar we hebben er net een cd in gestopt en hij slaat nog steeds over. Dit keer twee gehele nummers :? Zou dit komen doordat de spiritus nog op de lens zit? Dus moet hij eerst indraaien voordat dat er af is?

Heeft iemand anders nog enig idee of deze te redden is? En hoveel garantie er op Sony apparayuur zit?

Alvast bedankt en een happy 2k4 to you all :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
een 51 cd caroussel van sony? Klinkt als iets van de megapool oid...

ik zou in dat geval vast gaan sparen voor een "echte" normale cd speler... ;)

En qua garantie kun je het best even je aankoopbon inscannen en hier posten. Dan vertel ik het je zo. :+

Verwijderd

Zeker geen spiritus gebruiken, gewoon een flesje alcohol 9x % halen bij de drogist of de apotheek.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het eerste waar ik aan dacht was, waarom vraagt hij dat mij niet even ;) :+

Waarschijnlijk zit je met een versleten laser of moet hij opnieuw worden afgesteld :)
Aangezien ik net verneem dat je een oscilloscoop hebt zou je eens bij cd lens afstellen kunnen kijken. Als je gaat afstellen etc, moet je wel oppassen omdat je met een laser werkt :)

Wellicht dat hier ook nog iets bijstaat :)

Uiteraard geldt bovenstaande niet als er garantie op zit, dan is het 1,2,3 naar de winkel ;)