Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
een 51 cd caroussel van sony? Klinkt als iets van de megapool oid...
ik zou in dat geval vast gaan sparen voor een "echte" normale cd speler...
En qua garantie kun je het best even je aankoopbon inscannen en hier posten. Dan vertel ik het je zo.
ik zou in dat geval vast gaan sparen voor een "echte" normale cd speler...
En qua garantie kun je het best even je aankoopbon inscannen en hier posten. Dan vertel ik het je zo.
Verwijderd
Zeker geen spiritus gebruiken, gewoon een flesje alcohol 9x % halen bij de drogist of de apotheek.
Het eerste waar ik aan dacht was, waarom vraagt hij dat mij niet even

Waarschijnlijk zit je met een versleten laser of moet hij opnieuw worden afgesteld
Aangezien ik net verneem dat je een oscilloscoop hebt zou je eens bij cd lens afstellen kunnen kijken. Als je gaat afstellen etc, moet je wel oppassen omdat je met een laser werkt
Wellicht dat hier ook nog iets bijstaat
Uiteraard geldt bovenstaande niet als er garantie op zit, dan is het 1,2,3 naar de winkel
Waarschijnlijk zit je met een versleten laser of moet hij opnieuw worden afgesteld
Aangezien ik net verneem dat je een oscilloscoop hebt zou je eens bij cd lens afstellen kunnen kijken. Als je gaat afstellen etc, moet je wel oppassen omdat je met een laser werkt
Wellicht dat hier ook nog iets bijstaat
Uiteraard geldt bovenstaande niet als er garantie op zit, dan is het 1,2,3 naar de winkel