Ik ik heb de search gebruikt maar ik kon het antwoord op mijn vraag niet vinden.
Als ik toch het goeie topic over het hoofd heb gezien mijn excuses daarvoor.
Ik heb een 17'' Packard Hell (Je ziet allemaal LG stickers als je hem openschroeft) monitor, van ca 5 jaar.
Deze monitor is perfect alleen sinds een aardig tijdje, als hij ff aanstaat degaust hij zichzelf.
En dan krijg je dat trillende beeld wat normaal niet langer als 3 seconden duurt.
Bij mij blijfd hij gewoon doortrillen, na 10 minuten zecht hij een keer *klik* en is het weer goed.
Daarnaas heb ik ook steeds verkleuringen in beeld, dat kan ik oplossen door te degaussen maar het vage is dat er helemaal geen magnetisch veld in de buurt is die dit zou kunnen veroorzaken.
Ik ben bang dat ik ga horen dat ik een nieuwe moet kopen, maar das het probleem.
Ik ben de rijkste niet als je begrijpt wat ik bedoel
Geprobeerd:
Drivers opnieuw.
Degaussen.
Uit het raam gooien (geintje)
Stoom er af, een dag uitlaten en dan weet aandoen.
Nog willen proberen:
Een fan er boven hangen.
Vriendelijke Gr, McKillem
(P.S. Negeer aub de spelfouten, nederlands is niet mun sterke kant)
Als ik toch het goeie topic over het hoofd heb gezien mijn excuses daarvoor.
Ik heb een 17'' Packard Hell (Je ziet allemaal LG stickers als je hem openschroeft) monitor, van ca 5 jaar.
Deze monitor is perfect alleen sinds een aardig tijdje, als hij ff aanstaat degaust hij zichzelf.
En dan krijg je dat trillende beeld wat normaal niet langer als 3 seconden duurt.
Bij mij blijfd hij gewoon doortrillen, na 10 minuten zecht hij een keer *klik* en is het weer goed.
Daarnaas heb ik ook steeds verkleuringen in beeld, dat kan ik oplossen door te degaussen maar het vage is dat er helemaal geen magnetisch veld in de buurt is die dit zou kunnen veroorzaken.
Ik ben bang dat ik ga horen dat ik een nieuwe moet kopen, maar das het probleem.
Ik ben de rijkste niet als je begrijpt wat ik bedoel
Geprobeerd:
Drivers opnieuw.
Degaussen.
Uit het raam gooien (geintje)
Stoom er af, een dag uitlaten en dan weet aandoen.
Nog willen proberen:
Een fan er boven hangen.
Vriendelijke Gr, McKillem
(P.S. Negeer aub de spelfouten, nederlands is niet mun sterke kant)
edit:
ff erbij gezet wat ik al geprobeerd heb
ff erbij gezet wat ik al geprobeerd heb
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 15:43 ]