[Meuktracker] wanneer wel en wanneer niet opnemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hi,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: :) t Is me al een paar keer opgevallen dat meukposts niet altijd worden doorgevoerd. Nu kan het natuurlijk toeval zijn, immers zo vaak post ik daar niet wat. Echter die keren dat ik dat wel doe, is het in mijn ogen relevante software. Of in mijn laatste geval zelfs een nieuwere versie van software die al in de db stond. (en die dus niet geplaatst is.. ;))

Nu zou ik eigenlijk willen weten of er iets is om rekening mee te houden bij het insturen van links. Dus op basis waarvan men zelf een inschatting kan maken of de betreffende software door de 'check' heenkomt, want ik persoonlijk erger me eraan als ik relevante links post, dat hier niks mee gebeurt (en met sommige, wederom in mijn ogen, minder relevante software wel) en ik krijg dan ook het idee dat selecties volstrekt willekeurig worden gemaakt.

Bovendien weet ik welhaast zeker dat wanneer iemand hier meerdere keren mee te maken krijgt, hij er zeker mee ophoudt om dergelijke links te posten. Dus vandaar aan iemand van de crew de vraag om dit een beetje toe te lichten :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er zal zo wel een meukmannetje voorbij komen om uitleg te geven, maar ondertussen heb je vast wel even tijd om dit topic door te lezen: [rml][ Meuk] Welke software in Meuktracker? *[/rml] :). Daar komt bijna dezelfde vraag in terug.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MadMurdock schreef op 01 januari 2004 @ 14:43:
Echter die keren dat ik dat wel doe, is het in mijn ogen relevante software. Of in mijn laatste geval zelfs een nieuwere versie van software die al in de db stond. (en die dus niet geplaatst is.. ;))
Een meukpost moet voor ons aan een paar criteria voldoen en enkele daarvan zijn dat het om recente update gaat (maximaal twee tot drie dagen oud voor software en drivers, BIOS en firmware varieert tot ingeveer tien dag) of om een programma dat nieuw is. Van het laatste heb ik een voorbeeld: meuktracker: Asus Ai Booster 1.01.00 Dit is geen update die net is uitgebracht, maar een nieuw progsel.
want ik persoonlijk erger me eraan als ik relevante links post, dat hier niks mee gebeurt (en met sommige, wederom in mijn ogen, minder relevante software wel) en ik krijg dan ook het idee dat selecties volstrekt willekeurig worden gemaakt.
Als je relevante links in reacties posts bedoeld kan ik dat ook nog uitleggen: een voorbeeld is DVD Decrypter 3.1.8.0. Een dag nadat wij de update geplaatst hadden was er een nieuwe versie uit en al breed besproken in de reacties. Om die dan nog eens te vermelden in de meuktracker is dubbelop.
Bovendien weet ik welhaast zeker dat wanneer iemand hier meerdere keren mee te maken krijgt, hij er zeker mee ophoudt om dergelijke links te posten. Dus vandaar aan iemand van de crew de vraag om dit een beetje toe te lichten :)
Daar krijg je ook mee te maken. Demotivatie speelt hierin een belangrijke rol. De Meukmensen halen de meeste meukjes uit de submit-Q, maar we trekken regelmatig er ook zelf op uit ;).

• MadMurdock
  • Niet online
Bedankt voor je reactie.
Het verschaft (voor mij iig) toch wat duidelijkheid, al vind ik het persoonlijk niet verstandig om alleen de recente updates in de db te plaatsen, immers er kan natuurlijk al wel een of twee weken een update uitzijn, terwijl niemand het heeft opgemerkt. Zeker bij de minder bekende software, cq software die minder updates nodigt heeft, ligt zoiets natuurlijk voor de hand. Bovendien kan iemand er zo niet echt op vertrouwen dat die de laatste 'meuk' hier kan vinden.
Ten slotte denk ik dat (klein) statusberichtje toch beter werkt om de gebruiker betrokken te houden (ook wanneer zijn submit niet wordt doorgevoerd.. :))

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

MadMurdock -> Superdeboer :?

Ik raak de kluts helemaal kwijt 8)7

• Harm
  • Niet online
Wekkel schreef op 02 januari 2004 @ 14:02:
MadMurdock -> Superdeboer :?
Nope. Ze zijn lid van het zelfde DPC-team geloof ik en daarom hebben ze een soortgelijk icoon. Zoiets was het toch?

[ Voor 0% gewijzigd door Harm op 02-01-2004 14:06 . Reden: BTW ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 02 januari 2004 @ 14:06:
[...]
Nope. Ze zijn lid van het zelfde DPC-team geloof ik en daarom hebben ze een soortgelijk icoon. Zoiets was het toch?
Klopt, heb ik ook in een draad gelezen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]
Jep, ik heb het ooit op IRC gelezen.

:+ ;) :*.

• MadMurdock
  • Niet online
Goedzo jongens! ;)

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

[offtopic]
Braav jei. :* :Y)
PcDealer schreef op 02 januari 2004 @ 14:16:
Klopt, heb ik ook in een draad gelezen.
Helaas mag ik geen subteam reclame maken. Maar ik kan wel verklappen dat we op #31 bij RC5-72 staan. O-)
Misschien is het een goed idee om een keer een berichtje in MED te laten maken dat * MadMurdock != * Superdeboer ? 8)
offtopic:
MadMurdock en Superdeboer denken wel vaak hetzelfde, maar dat is een similariteit, geen identiteit. :)
Robin Vreuls schreef op 02 januari 2004 @ 14:36:
Jep, ik heb het ooit op IRC gelezen.
:+ ;) :*.
RV,Spuit11... :/

:* O+ :9
* Superdeboer zwaait naar MadMurdock! :w
offtopic:
Vanavond biertje @ vaste stek?

Gelukkig nieuwjaar allemaal! :Y)

[/offtopic]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Harm
  • Niet online
MadMurdock schreef op 02 januari 2004 @ 14:00:
Bedankt voor je reactie.
Het verschaft (voor mij iig) toch wat duidelijkheid, al vind ik het persoonlijk niet verstandig om alleen de recente updates in de db te plaatsen, immers er kan natuurlijk al wel een of twee weken een update uitzijn, terwijl niemand het heeft opgemerkt. Zeker bij de minder bekende software, cq software die minder updates nodigt heeft, ligt zoiets natuurlijk voor de hand. Bovendien kan iemand er zo niet echt op vertrouwen dat die de laatste 'meuk' hier kan vinden.
Ten slotte denk ik dat (klein) statusberichtje toch beter werkt om de gebruiker betrokken te houden (ook wanneer zijn submit niet wordt doorgevoerd.. :))
Als je hierover verder nog wil discussieren, zou je dan een topic op willen zoeken waar ik in mijn eerste reply naar verwees? Dit topic is een beetje heeeeel erg offtopic gegaan :D.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.