In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
knip.. had die melding/topic nooit gelezen..
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 14:16 ]
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 21:11:
offtopic:
topicreport werkt (bijna) niet, en waar is sm anders voor.. sinds waarneer is SM spoedeisend??
Sinds 31 augustus 2003
Als er even nagekeken wordt, vind ik alles best.MADG0BLIN schreef op 01 januari 2004 @ 14:11:
Hij kan toch ook gewoon acces aanvragen? Hij heeft voldoende posts en ook een laag ID dacht ik.
Ik open dit topic omdat ik denk dat er een boel mensen veel vragen hebben, die niet meer beantwoord kunnen worden.
Wat er aan gedaan wordt, maakt mij niet uit.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
[quote]Harm schreef op 01 januari 2004 @ 14:14:
[...]
[ot]Sinds 31 augustus 2003[/][/quote]
solly ik heb niks gezegd, had dat topic nog nooit gelezen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 14:18 ]
Gezien z'n posthistory denk ik niet dat ie erg veel kans maakt eerlijk gezegd...MADG0BLIN schreef op 01 januari 2004 @ 14:11:
Hij kan toch ook gewoon acces aanvragen? Hij heeft voldoende posts en ook een laag ID dacht ik.
The devil is in the details.
Daar ga ik niet over. Maar je kan het altijd proberen.December schreef op 01 januari 2004 @ 14:17:
[...]
Gezien z'n posthistory denk ik niet dat ie erg veel kans maakt eerlijk gezegd...
Alweer nickchange?
Verder gaan we niet op verzoek van anderen toegang geven, alleen als hij een topic in Schop een Modje opent volgens de regels dit in [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-70.000***[/rml] zal hij eventueel toegang krijgen.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.