Ey ppl,
zoals vele anderen had ook ik problemen met Emule i.c.m BR6104. Vele vastlopers en trage verbindingen tot gevolg.
Nu heb ik eindelijk een oplossing op het probleem en mijn routertje draait dan nu ook al een week stabiel met een max. verbindingen die op 400 staat en een hard source limit van 400
Mijn situatie:
Firmware 0.64
Firewall = disable
UNPN = disable
NAT met virtual host, de poorten 4662 TCP en 4672 UDP geforward.
ISP: Chello
Dit werkt dus perfect
Er gaat wel wat firewall functionaliteit verloren
, dat is wel jammer, maar zonder firewall geeft www.grc.com ook alles closed aan, en aangezien je bakken achter een NAT router zitten, kan er nooit iemand direct op jouw PC's inbreken.
Verder is het de DoS preventie van Edimax en de andere beveiligings dingen die door de vele data van Emule de router laten vastlopen. Aangezien je helemaal niks hebt aan DoS protectie, want je dropt dan wel de packages, maar je hebt ze dus al ontvangen, dus je verbinding slipt gewoon dicht (of de router loopt vast
).
Ik hoop dat mensen hiermee geholpen zijn.
Ik denk dat deze aanpak ook bij de Sweex mensen werkt, aangezien het binnenwerk gelijk is
zoals vele anderen had ook ik problemen met Emule i.c.m BR6104. Vele vastlopers en trage verbindingen tot gevolg.
Nu heb ik eindelijk een oplossing op het probleem en mijn routertje draait dan nu ook al een week stabiel met een max. verbindingen die op 400 staat en een hard source limit van 400
Mijn situatie:
Firmware 0.64
Firewall = disable
UNPN = disable
NAT met virtual host, de poorten 4662 TCP en 4672 UDP geforward.
ISP: Chello
Dit werkt dus perfect
Er gaat wel wat firewall functionaliteit verloren
Verder is het de DoS preventie van Edimax en de andere beveiligings dingen die door de vele data van Emule de router laten vastlopen. Aangezien je helemaal niks hebt aan DoS protectie, want je dropt dan wel de packages, maar je hebt ze dus al ontvangen, dus je verbinding slipt gewoon dicht (of de router loopt vast
Ik hoop dat mensen hiermee geholpen zijn.
Ik denk dat deze aanpak ook bij de Sweex mensen werkt, aangezien het binnenwerk gelijk is
[ Voor 6% gewijzigd door AirX op 01-01-2004 23:29 ]