Shadow Of Memories PC probleem

Pagina: 1
Acties:

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Lo allemaal

Ik heb het spel "Shadow of Memories/Destiny" voor de PC. Het is een leuk spel, alleen ik kan de motion blur effecten niet aanzetten. In het optiemenu is die optie grijs en onveranderbaar. Ik heb ook andere spellen van konami op de pc (MGS2/Silent Hill 2/3) en daar werken die effecten wel. Zelf ben ik in het bezit van een Ati R9700, (cat. 3.10) met Dx9.0b.

Ik heb konami gemaild maar niets teruggekregen. Ik heb gezocht op patches, maar die zijn er niet. Het spel is zowiezo onvindbaar op internet. Heeft iemand dit eerder meegemaakt. Reinstallen helpt niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Hoe heb je de instellingen van je videokaart staan? Misschien helpt het als je bij het volgende schermpje alles op z'n hoogst zet, want misschien is motion blur een optie die alleen bij Hoge kwaliteit enabled kan worden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20174/full.png

Hoe je in dit schermpje komt? Rechtermuis knop op desktop → Eigenschappen → Instellingen → Geavanceerd → 3D → Aangepast.

The devil is in the details.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 18:18

KneoK

Not in a million lightyears

December schreef op 01 januari 2004 @ 13:50:
Hoe heb je de instellingen van je videokaart staan? Misschien helpt het als je bij het volgende schermpje alles op z'n hoogst zet, want misschien is motion blur een optie die alleen bij Hoge kwaliteit enabled kan worden :)

[afbeelding]

Hoe je in dit schermpje komt? Rechtermuis knop op desktop → Eigenschappen → Instellingen → Geavanceerd → 3D → Aangepast.
Dat is dus gewoon onzin... Logischer zou het zijn dat alles wel werkt als je Anti Alliasing en Ani Filtering uit zo zetten...

Al geprobeerd PopLa ? Deze 2 opties op toepassingsgebonden gezet ?