Boxed of Tray?

Pagina: 1
Acties:

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14
Ik ben al een aantal topics doorgeweest om wat info te verkrijgen, maar ik zit met nog een vraagje. Er stond in diverse postings dat een boxed Celly kwalitatief beter is dan een tray versie omdat de boxed uit het midden van de wafer komen. Nu wil ik een Celly kopen en er een Golden Orb op plaatsen. De boxed Celly wordt geleverd met fan. Zit deze er op vast of zit deze er los bij? Als deze er op vast zit is de fan er dan een beetje makkelijk vanaf te halen?

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Standaard zit ie erop. Ikzelf zou altijd zonder box halen.

Verwijderd

Zit (zover ik weet) vast, maar krijg je er wel gemakkelijk van, hoor...

Verwijderd

Hebje weer iets om op je vga kaart te prikken...

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

De heatsink zit NIET vast aan de processor ofzo. De processor en de heatsink zitten in hetzelfde stukje hard plastic, maar ze zijn wel gescheiden van elkaar (moeilijk uit te leggen).

Let er trouwens ook op dat je de actuele stepping krijgt, die standaard op 1,7 Volt loopt.

sigloos

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
standaard intel cooler wordt er los bijgeleverd (en kan ook niet anders omdat je hem aan de socket moet vastmaken en daaronder zit de cpu dus je moet altijd eerst de cpu er in doen en dan de koeler)

de standaard intel cooler is naar mijn mening behoorlijk goed in vergelijking met andere standaard coolers. het is natuurlijk geen alpha of een fop38 ofzo maar de standaard intel cooler is helemaal niet verkeerd, al helemaal niet die bij de p3-933 --> wordt geleverd.

wat wel een nadeel is van de intel cooler is dat je AARDIG BRUUT KRACHT moet zetten om hem er op te zetten. ik heb bijvoorbeeld in de pc zaak waar ik werk gisteren een p3 systeem in mekaar gezet en we moesten met zijn 2 en de koeler er op zetten, dat vonden we veiliger. het clipje van de cooler is gewoon niet echt ontworpen door iemand die dacht van goh de cooler moet er ook nog een keer opgezet worden. maar als ie zit dan zit ie ook goed en afvallen doet ie er niet.
Pagina: 1