ik zie mn printer niet als ik deze insteek in mijn usb poort. Hij heeft het wel al eens gedaan op deze computer, maar nu weigert die mee te werken. (heb vorige week nog geformateerd maar nu pas aangesloten)
Ik heb de usb kabel en printer getest in een andere computer en werken allebei goed.
Ik heb een webcam gepakt en deze op usb poorten op mijn computer getest en deze ziet hij direct, meteen installeren.
Bij de printer doet hij dit dus niet.
Ik hed de search al gebruikt en zag ik dat USB misschien disable stond in de bios.
Ik ben daar dus even gaan kijken en zag inderdaad dat iets met USB op disable stond en heb deze op enable gezet. Maar nog steeds geen resultaat. ( alleen een blauw stop scherm bij het opstarten
)
Als OS heb ik win2k
mijn moederbord is een EPOX 8RDA3+ ( hier zitten 4 usb poorten op )
nvidia USB 2.0 Enhanced host controller
USB 2.0. Root hub device
Ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet proberen.
Ik heb de usb kabel en printer getest in een andere computer en werken allebei goed.
Ik heb een webcam gepakt en deze op usb poorten op mijn computer getest en deze ziet hij direct, meteen installeren.
Bij de printer doet hij dit dus niet.
Ik hed de search al gebruikt en zag ik dat USB misschien disable stond in de bios.
Ik ben daar dus even gaan kijken en zag inderdaad dat iets met USB op disable stond en heb deze op enable gezet. Maar nog steeds geen resultaat. ( alleen een blauw stop scherm bij het opstarten
Als OS heb ik win2k
mijn moederbord is een EPOX 8RDA3+ ( hier zitten 4 usb poorten op )
nvidia USB 2.0 Enhanced host controller
USB 2.0. Root hub device
Ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet proberen.