Toon posts:

AMD 2800XP

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een AMD 28ooXP Processor.
Nou stond bij de info dat die 2.08 gig zou zijn. hij geeft in windows maar 1.25 aan, Dat vind ik al vreemd, iemand een idee hoe dat kan?

Ik wil deze overklokken.
tot hoever kun je deze veilig overklokken, en hoe doe je dat?

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 20:24

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 11:42:
Nou stond bij de info dat die 2.08 gig zou zijn. hij geeft in windows maar 1.25 aan, Dat vind ik al vreemd, iemand een idee hoe dat kan?

Ik wil deze overklokken.
Is een searchvraag > je fsb staat verkeerd!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 11:42:

Ik wil deze overklokken.
Je FSB zal hoogstwaarschijnlijk verkeerd staan, dat kan je in je BIOS aanpassen. Hoe je dat precies doet staat in de handleiding van je moederbord vermeld. Wil je graag gaan overklokken raad ik je aan dit stuk PMG FAQ en de Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) te lezen. Succes :)

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 01-01-2004 11:51 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :) Daar kun je CPU overzichten vinden, compleet met de juiste FSB/MP standen. En voor het overclocken verwijs ik je naar de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling, alwaar je de overclocking basics kunt doornemen :)

Hier op GoT wordt echt wel inzet/vooronderzoek van je verwacht, derhalve gaat dit topic dicht. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte ;)

Dit topic is gesloten.