1. Ik heb een simpel client en server progje gemaakt in C++ Builder 6, en het zoeken in het clientprogje naar het ip van de server duurt even. Tijdens dat zoeken wil ik graag een progressbar weergeven, maar dit lukt me niet.
Ik weet niet welk proces ik moet laten uitvoeren tijdens het oplopen van de position van de progressbar.
Zoeken op progressbar en clientsocket levert pagina's op waar ik mijn antwoord niet vind
Is het uberhaupt mogelijk?
2. Ik wil een executable maken van het programma dat overal kan worden gestart, en bij een testpersoon komt nog altijd de melding: "vcl60_nogiets_.dll ontbreekt".
Via zoeken heb ik dit gevonden:
- "use dynamic RTL" uitvinken bij project-options->linker
- "build with runtime" uitvinken project->options->packages
maar bij die ene testpersoon bleef de melding komen, terwijl ik dezelfde executable ook naar iemand anders heb gestuurd om te testen en daar kon ie hem wel gewoon runnen (had verder niets van c++builder installed ofzo)
Ik weet niet welk proces ik moet laten uitvoeren tijdens het oplopen van de position van de progressbar.
Zoeken op progressbar en clientsocket levert pagina's op waar ik mijn antwoord niet vind
Is het uberhaupt mogelijk?
2. Ik wil een executable maken van het programma dat overal kan worden gestart, en bij een testpersoon komt nog altijd de melding: "vcl60_nogiets_.dll ontbreekt".
Via zoeken heb ik dit gevonden:
- "use dynamic RTL" uitvinken bij project-options->linker
- "build with runtime" uitvinken project->options->packages
maar bij die ene testpersoon bleef de melding komen, terwijl ik dezelfde executable ook naar iemand anders heb gestuurd om te testen en daar kon ie hem wel gewoon runnen (had verder niets van c++builder installed ofzo)
[ Voor 3% gewijzigd door Vinzzz243 op 01-01-2004 05:48 ]