Beste mede-tweakers. Ik kom er even niet meer uit. Ik heb een redelijk oude TV gekregen, waar ik graag DVDtjes op wil gaan kijken.
Het liefst doe ik dit vanaf een stand alone DVD speler (die ik nog moet aanschaffen), een XBox of als dat niet mogelijk is, gewoon als TV-Out uit m'n Radeon 9700 Pro.
Probleem is echter dat de aansluiting op de TV zo onwijs oud is, dat ik de naam hier niet van weet en niet eens weet of dit technisch gezien mogelijk is.
Vandaar deze foto's;
Ik heb dit verloopstukje bij m'n videokaart gekregen:
Van TV-Out naar Tulp zou ik het noemen.

(Voorkant)

(Achterkant)
Dat kan dus gewoon in de TV-Out van m'n Videokaart:

Nou heb ik liever een stand-alone dvd speler, die aangesloten kan worden op coax door middel van een splitter:

Maar de TV heeft ook een soort TV-In pluggen:

Deze ken ik echter totaal niet. Weet iemand of hier verloopstekkertjes voor te koop zijn en wat de benaming hiervan is? Dit zou misschien nog beter dan coax zijn.
Bvd & Gelukkig Nieuwjaar!
Het liefst doe ik dit vanaf een stand alone DVD speler (die ik nog moet aanschaffen), een XBox of als dat niet mogelijk is, gewoon als TV-Out uit m'n Radeon 9700 Pro.
Probleem is echter dat de aansluiting op de TV zo onwijs oud is, dat ik de naam hier niet van weet en niet eens weet of dit technisch gezien mogelijk is.
Vandaar deze foto's;
Ik heb dit verloopstukje bij m'n videokaart gekregen:
Van TV-Out naar Tulp zou ik het noemen.

(Voorkant)

(Achterkant)
Dat kan dus gewoon in de TV-Out van m'n Videokaart:

Nou heb ik liever een stand-alone dvd speler, die aangesloten kan worden op coax door middel van een splitter:

Maar de TV heeft ook een soort TV-In pluggen:

Deze ken ik echter totaal niet. Weet iemand of hier verloopstekkertjes voor te koop zijn en wat de benaming hiervan is? Dit zou misschien nog beter dan coax zijn.
Bvd & Gelukkig Nieuwjaar!
57696520646974206c65657374206973206e657264