Toon posts:

Fukking kinderen ook, probleem met instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Verjaardag..."Mag ik even achter de computerrrrrrrr???"...Nou goed, wat kan het kwaad, spelletje starten en de kinderen zijn zoet...Okee, ik fijn naar beneden, kinderen komen naar beneden, computer uit...Nouja het zal wel...:?

Start zelf een aantal uur later de PC, ScanDisk :( en een MEGAlage resolutie :(, een Startknop die een centimeter of 20 breed is }:O en vreselijk pixelachtig. Heel fijn allemaal, maar hoe krijg ik dit allemaal weer goed? *sught*

Verwijderd

het zegt me helemaal niks :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Kinderen toch altijd >:)

ik weet dit niet zeker, maar misschien helpt het om je videokaart opnieuw te installeren

heb je er een foto van??
ziet er volgens mij wel grappig uit 8-)

Verwijderd

reso veranderen..:):):):):):):):):):):):):):):)
idd irritant, had ik ook toen mijn comp kuren had met mijn pinaccle pctv pro.....:(:(:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 18:24 schreef DR het volgende:
heb je er een foto van??
ziet er volgens mij wel grappig uit 8-)
Haha, als het bij anderen is ziet het er altijd wel gaaf uit ja, maar als het bij jezelf is :( :( :(...Nouja, voorlopig wacht ik hier nog op een instelling-verandering gebeuren...In de Safety Mode maakt het geen ruk uit en natuurlijk is er met het opstarten ook niets fout, dus een oud register terugzetten lukt ook niet.

Ach desnoods zeg ik tegen m'n pa, die de computer ook af en toe gebruikt, dat de videokaart naar de shit is...Pa koopt wel een nieuwe 8-) *D

Maar heeft iemand nog suggesties?

PS: Een foto heb ik er niet van, digitale camera heb ik niet, screeshot maken & Photoshoppen met 200x150 is ook niet zo ideaal :+, en m'n monitor onder de scanner leggen is al helemaal geen succes :D :D :D

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 10 december 2000 18:29 schreef twi- het volgende:

[..]
Haha, als het bij anderen is ziet het er altijd wel gaaf uit ja, maar als het bij jezelf is :( :( :(...Nouja, voorlopig wacht ik hier nog op een instelling-verandering gebeuren...In de Safety Mode maakt het geen ruk uit en natuurlijk is er met het opstarten ook niets fout, dus een oud register terugzetten lukt ook niet.

Ach desnoods zeg ik tegen m'n pa, die de computer ook af en toe gebruikt, dat de videokaart naar de shit is...Pa koopt wel een nieuwe 8-) *D

Maar heeft iemand nog suggesties?
kweet het, tis zwaar klote :( :(
klopt ook wat je zegt als het bij mij zou gebeuren zou ik het ook minder vinden

succes

Verwijderd

Je zou kunnen proberen in veilige modes,
bij configuratiescherm / systeem / apparaatbeheer je beeldschermadapter te verwijderen daarna opnieuw opstarten en dan ziet het systeem een nieuwe video kaart en zal deze installeren.
hopende dat het nu over is.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een keer hetzelfde gehad. Mij lukte het toen nog wel om naar configuratiescherm te gaan=> beeldscherm=> een keer klikken op "achtergrond"=> vijf keer klikken op rechterpijl=> twee keer tab=> twee keer pijl naar rechts. Toen deed ie het weer(zorgt er alleen voor dat de res wat hoger gaat). Veel succes

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
schrijf bij een andere computer (of vraag het aan iemand) de toetsencombinatie (1x op die, 2x op die etc.) op waarmee je de resolutie kan wijzigen, zodat je het 'blind' en zonder muis kan veranderen

edit: wcduck was me voor, lol :)

Verwijderd

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik lig hier dubbel van het lachÛh!
Met de muis kan je heleboel doen......de taakbalk goed zetten.......resolutie..........kijk bij aparaatbeheer of daar iets raars bij staat.......als ik het zou hebben zou ik er echt niet zo om gaan janken......Gewwon het commando: format c: invoeren en windows er opnieuw opzetten......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
kinderen de schuld geven he.....LOSERS!
Ik vind het echt kicke!
Bij de weg waar blijft het screenshot?
hehe

SUCCES

Ray

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 20:07 schreef gharay29 het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik lig hier dubbel van het lachÛh!
Met de muis kan je heleboel doen......de taakbalk goed zetten.......resolutie..........kijk bij aparaatbeheer of daar iets raars bij staat.......als ik het zou hebben zou ik er echt niet zo om gaan janken......Gewwon het commando: format c: invoeren en windows er opnieuw opzetten......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
kinderen de schuld geven he.....LOSERS!
Ik vind het echt kicke!
Bij de weg waar blijft het screenshot?
hehe

SUCCES

Ray
zit je ergens mee, wil je erover praten?? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 20:07 schreef gharay29 het volgende:
Gewwon het commando: format c: invoeren en windows er opnieuw

[...]

.....LOSERS!
Haha grappig, de echte tweaker...Zodra er wat fout is gelijk een format ertegenaangooien...Toppie! :+ :D :* :* :*

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

die reso is te laag om fatsoenlijk op zicht de reso te veranderen, (ook de muis werkte bij mij niet goed meer)

zoals wcduck et beschrijft volgens mij de enige manier, ik heb op ook op goed geluk met tab,shift,alt etc. de goede reso weten te zetten. is in 5 minuten klaar

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Tsja, dat kan je verwachten als je kids op bezoek hebt. Voor de volgende keer toch maar zorgen dat je een goede image hebt, en dan die terug zetten als er met de eerder genoemde tips niets meer te redden is. Of Windows NT gebruiken, een aparte gebruiker voor de kids aanmaken, en diens rechten met policies dichttimmeren (policy editor).

Straatje

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53

Tylen

Neem mij niet te serieus

Register van gisteren terug zetten met de optie : scanreg /restore

Onder dos natuurlijk SUCCES :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• KiNgSiZZe
  • Laatst online: 11-07-2022
heb je een matrox kaart. lijkt wel of je desktop vergroot wordt. matrox heeft daar een utility voor misschien dat die opstart bij het opstarten.

As finishing touch god created the Dutch

Verwijderd

die kids hebben volgens mij de pc gewoon met powerknop uitgezet.
beetje in beeldschermopties gekloot (gewoon scherm windows standaard kiezen bij vormgeving en de startknop is weer normaal)

zo erg is het allemaal niet.....

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 01:56
Met Powerstrip kun je vanuit de systray de resolutie veranderen: http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

Zoiets als dit, maar dan in 't Nederlands: :)
Afbeeldingslocatie: http://www.entechtaiwan.com/images/psmenu.gif

Greetz,
Overspeed

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Volgens mij ben jij een goede klant voor de Reborn Card
check : www.reborn.nl

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31
Hee spammert, is dat jouw website/bedrijfje ofzo? Dit is al de zoveelste keer dat ik die link van jouw zie, en volgens mij helpt dat kaartje in dit geval ook totaal niet

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 16:21
hoe dom kun je zijn het is een pc
PERSONAL COMPUTER dus alleen voor jou >:)
daarom moet je nooit een goede computer bij de prullenbak zetten maar helemal kapot tweken zodat een ander er geen lol meer aan heeft zo is microsoft groot geworden >:)
Pagina: 1