Te snel topic gesloten in Casemodding-forum

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Het betreft de topic "Vraagje i.v.m. maken van controle-plaatje". Ging over baybus... ik heb best veel aan die topic gehad, maar reacties over welk gereedschap, WAT NIET IN DIE FAQ STOND, waren wel leuk geweest. Deze zijn echter niet meer mogelijk omdat de moderator te snel de topic heeft gesloten. Dat je 't kort wil houden, OK. Maar 't beetje wat 'r niet in staat had ik mss zo te weten gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

euss @ tweakers.net :)

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 58% gewijzigd door GGS_206 op 31-12-2003 21:07 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Als je een hoog technisch niveau wil hebben hier zou je eerst iedere user een test moeten laten doen voordat ze zich mogen aanmelden. Dit forum is voor de mensen die mss op een bepaald gebied weer wat minder slim zijn (ik weet b.v. totaal niks van casemods, maar ik weet van andere bepaalde dingen weer wel wat) best handig om ffies zoiets als ik deed te vragen... ik schrijf soms n44b-topics, maar ik heb ergere gezien die niet gesloten zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is de bedoeling om eerst de FAQ en andere stickies van desbetreffend subforum door te nemen eer je er een topic opent. Zo ook hier in Lieve Adjes. Zie het linkje van GGS_VR6 ;)

Dit topic is gesloten.