Blokkies fetchen is nait goed...

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37
Mja ik heb dus een probleempje.
Ik heb nu 500 packets (725 work units) in me Buff-in staan maar ik kan er niet méér fetchen :?. De limiet staat bij mij op 3000 dus waarom ik er nou niet meer kan fetchen is mij een raadsel. In de config staat ook wel gewoon 3000 als fetch limiet... weird :?.

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 18:13 schreef Phreak het volgende:
Mja ik heb dus een probleempje.
Ik heb nu 500 packets (725 work units) in me Buff-in staan maar ik kan er niet méér fetchen :?. De limiet staat bij mij op 3000 dus waarom ik er nou niet meer kan fetchen is mij een raadsel. In de config staat ook wel gewoon 3000 als fetch limiet... weird :?.
max is 500 packets

je kunt wel de volgende keer aangeven dat je grotere packets wil d.m.v. dit in je ini te zetten
[rc5]
preferred-blocksize=33

• Daan
Maar nou snap ik het nog niet want eerder kon ik altijd wel meer dan 500 fetchen. En waarom nu niet meer :?. Het niks veranderd!

Verwijderd

/me volgens raver kon je altijd maar 500 packets zo flushen

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

725 workunits in 500 packets lijkt me wel wat weinig. Ook al zou je preferred blocksize op -1 staan, dan gebeurd dat nog niet.

Als dit klopt, is misschien je buff-in wel beschadigd?

Dat je niet meer kan fetchen zal wel liggen aan het feit dat de client niet meer dan 500 packets kan fetchen.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24
Ze zullen wel weer blokjes aan het recyclen zijn. Dan sturen ze nl. de stukjes van de keyspace op die nog niet teruggestuurd zijn. DDit zijn vaak losse packets van 1 wu, en dan krijg je dus maar weinig blokjes. Hetzelfde heb ik hier iig ook.

[removed]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan je buff-in ff renamen, en dan gewoon nog een keer fetchen, en vervolgens met dnetc.exe -import je originele buff-in ook importeren.
Anders kan je ook ff een mailtje sturen naar fetch@distributed.net met als inhoud:

blocksize=33
numblocks=3000

krijg je een buff-in met 3000 blokjes opgestuurd :)

Intentionally left blank

• Daan
Kee zal ik dat eens doen. Thanks.
}:O !

• DSmarty
  • Niet online
De laatste dagen geeft DNET erg kleine packets uit, de door jou geprefereerde packetsize wordt dan niet gehaald.
Vandaar dat jij met 500 packets slechts 700 en nogwat wu's hebt binnengekregen.
Pagina: 1