Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraagje i.v.m. maken van controle-plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Het controle-plaatje wat ik bedoel is gewoon zo'n plastic afsluitplaatje voor de 5.25" bay met een aantal schakelaartjes. De schakelaartjes zijn bedoeld om fans uit te kunnen schakelen... helaas ben ik nou niet bepaald technisch en ter voorkoming van ongelukken dacht ik "Laat ik 't eerst maar eens op GoT vragen!". Ik heb zelf al werkend fans die uit een voeding komen aangesloten op zo'n vier-polige stekker(kan iemand me de naam ervan vertellen, dat werkt makkelijker... 't is zo'n stekker die je ook in de CD-rom-speler enzo kan doen). Daar zit ook een LEDje aan. De fan zit op de eerste twee "polen" van dat stekkertje en het LEDje op de laatste twee. Nu wil ik 't zo hebben dat als ik 't schakelaartje overzet in de 1-stand, 't LEDje gaat branden (en natuurlijk de fan gaat draaien). Daarnaast wil ik graag weten welk gereedschap ik het best kan gebruiken om te boren in 't 5.25" afsluitplaatje en hoe ik het best 't vierkantje voor de schakelaartjes eruit zagen... OH JA! en als ik 'r een schakelaartje tussen zet, moeten dan zowel de zwarte als de rode draad op een schakelaar, of alleen de rode OF de zwarte?

ALVAST BEDANKT!

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 08:12

Emerge

Bifidus schmifidus

zoek op bay bus in de search ;) Succes!

[ Voor 97% gewijzigd door Emerge op 31-12-2003 18:04 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Dank je, ik zal de mijne, zodra die af is posten.

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 08:12

Emerge

Bifidus schmifidus

We wachten in spanning af :)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

Zie [rml][ How-to] Baybus - met schakelaars en leds[/rml] dus ;)

Post daar dan ook je resultaat en eventuele tips zodat het allemaal een beetje geordend in 1 topic komt voor de volgende baybus-modders :)

Verwijderd

Te snel topic gesloten in Casemodding-forum
Daarnaast wil ik graag weten welk gereedschap ik het best kan gebruiken om te boren in 't 5.25" afsluitplaatje en hoe ik het best 't vierkantje voor de schakelaartjes eruit zagen.
Plastic bewerking / plastic boren / plastic zagen / plastic vijlen

Dat niet alles op een gouden plateeltje in een Faq wordt aangereikt wil nog niet zeggen dat het een onbekend iets is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.