Asus P4PE-X + Radeon 9200 SE doet niets

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 14:06

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik heb voor een kennis een systeem om zitten bouwen met wat nieuwe componenten. Bij het aanzetten postte deze niet, maar piepte ook niet. Het systeem zoals het er nu bij hangt is als volgt:

Asus P4PE-X
Club3D Radeon 9200SE
Zonder geheugen, ik wil dattie piept!

Ik krijg dus geen piepje en geen beeld. Alle power zit goed en alles zit netjes op z'n plek. Lampje van mainboard brandt... HELP!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

wat voor voeding heb je ? kan zijn dat ie niet genoeg prik levert ? probeer anders zo kaal mogelijk te booten CPU+MEM+VGA hangt ie aan een geaard stopcontact ?

P.S : heb je het 4 polige connectortje ook aangesloten op het mobo ?

Verwijderd

ik neem aan dat je het connectortje voor je videokaart bedoelt ?
ik heb ook problemen met de exact zelfde kaart maar die heeft geen connectortje ?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 17:08:
ik neem aan dat je het connectortje voor je videokaart bedoelt ?
ik heb ook problemen met de exact zelfde kaart maar die heeft geen connectortje ?
Denk de 12Volts P4 stekker voor op het mobo ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Je zegt alleen dat je het zaakje inelkaar zet en dat 't vervolgens niet werkt, zelfs geen piep. Aangezien ik niks, maar dan ook helemaal niks zie wat je zelf geprobeerd hebt gaat deze dicht. Zie: PMG Beleid

Begrijp me niet verkeerd, je mag gerust een dergelijk topic openen maar met "Help, hij doet 't niet, help en ik heb zelf niks geprobeerd!" komt niemand hier weg. Dus next time wat uitgebreider (zie de troubleshooter link waarna ik verwijs :) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.