Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
wat voor voeding heb je ? kan zijn dat ie niet genoeg prik levert ? probeer anders zo kaal mogelijk te booten CPU+MEM+VGA hangt ie aan een geaard stopcontact ?
P.S : heb je het 4 polige connectortje ook aangesloten op het mobo ?
P.S : heb je het 4 polige connectortje ook aangesloten op het mobo ?
Verwijderd
ik neem aan dat je het connectortje voor je videokaart bedoelt ?
ik heb ook problemen met de exact zelfde kaart maar die heeft geen connectortje ?
ik heb ook problemen met de exact zelfde kaart maar die heeft geen connectortje ?
Denk de 12Volts P4 stekker voor op het moboVerwijderd schreef op 31 december 2003 @ 17:08:
ik neem aan dat je het connectortje voor je videokaart bedoelt ?
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Je zegt alleen dat je het zaakje inelkaar zet en dat 't vervolgens niet werkt, zelfs geen piep. Aangezien ik niks, maar dan ook helemaal niks zie wat je zelf geprobeerd hebt gaat deze dicht. Zie: PMG Beleid
Begrijp me niet verkeerd, je mag gerust een dergelijk topic openen maar met "Help, hij doet 't niet, help en ik heb zelf niks geprobeerd!" komt niemand hier weg. Dus next time wat uitgebreider (zie de troubleshooter link waarna ik verwijs
)
Begrijp me niet verkeerd, je mag gerust een dergelijk topic openen maar met "Help, hij doet 't niet, help en ik heb zelf niks geprobeerd!" komt niemand hier weg. Dus next time wat uitgebreider (zie de troubleshooter link waarna ik verwijs
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()