Toon posts:

Megaworks 510 repair mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van twee Creative Megaworks 510 surround setjes en ze hebben allebei het zelfde euvel nl: na een kwart van het volume control gaat de boel ongeloofelijk clippen.

Creative heeft toegegeven dat er een fout in zit.

Mijn vraag is: heeft dit euvel met de voeding of met de eindtrappen of met allebei te maken? Of is het iets heel anders.

Wie o wie in dit forum heeft al zo'n brak setje onderhanden genomen en heeft de oplossing gevonden.

Of kan ik beter een losse surround versterker aanschaffen?Zo ja welk merk is goed?

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Misschien dat ze hem bij Creative willen omruilen voor een MegaWorks 550?

Verwijderd

Topicstarter
Oh nee dat bedoel ik niet! Ik heb mijn geld allang terug gehad van creative maar ze hebben die zooi nooit meer opgehaald.

Nu dacht ik is hier nog wat mee te doen? Zo niet dan hub toedeledokie in de vuilnisbak.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 22:59

Blauw

De Schreeuw

Dat ze m van Creative zelf willen hebben geeft mischien ook al wel een beetje aan dat ze niet gerepareerd lijken te kunnen worden?

Verwijderd

Topicstarter
Het aardige van Megaworks 510 was dat ze best wel heavy klonken met name hard rock en games. Tuurlijk het kan altijd beter.

Van het geld dat ik terug kreeg heb ik Klipsch gekocht en ja hoor het zelfde probleem, ze hadden gewoon weg een soort van terug koppeling vergeten te ontwerpen in de versterking.Daarna kreeg ik een nieuwe Klipsch (en dat blijkt dus een gerepareerd exemplaar) Dus ook Klipsch had in het begin problemen net als Creative en die repareerde wel de boel en Creative kwam dus met de 550.

Kijk ik kan dus ook gewoon die Z-680 van Logitech kopen maar ik vind het setje er gewoon weg echt niet uit zien met name dat control geval.

Nee daarom leek het me leuk om mijn 510 setjes weer aan de praat te krijgen.

Is er misschien iemand die zijn vingers hier aan wil branden?Ik ben bereid om de brandwonden te vergoeden.