Toon posts:

Probleem Grabit Chello

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enkele dagen op advies van mijn broer uit Noord-Holland begonnen met het uitproberen van het programma Grabit (in combinatie met FTDv3). Werkt bij hem ontzettend goed.

Ik zit bij Chello Brabant.

Alles lukt perfect, behalve dat ik allemaal halve headers binnen krijg. Dus eigenlijk heb ik hier niets aan. Volledige RAR's zijn er bijna niet bij.

Is er iemand die de zelfde problemen heeft gehad?
En wat kan ik er aan doen?

Verwijderd

Topicstarter
Bij Newsbin Pro heb ik hetzelfde probleem.

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 20:45
Dat heeft niets te maken met het programma, maar met de barre servers van Chello

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jep leer er maar mee leven.. de servers van chello zijn wat dat betreft echt extreem brak.. ik heb het al lang opgegeven... bewaar je hd space gewoon voor een lan, en trek in 3 dagen (tussen het gamen door) 90 gig aan data over de switch :p

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er misschien alternatieven die wel werken?

En dan bedoel ik niet KaZaa of Imesh.

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Je kan ook even op het forum van FTD kijken Link. Daar komen regelmatig topic's te staan dat het erg brak is de laaste tijd.

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:14
Helaas valt hier niets aan te doen - het probleem ligt bij Chello.

Ja, er is wel wat aan te doen...een abonnement nemen op een betaalde newsserver. Maar dat is al snel 15+ euro per maand, dus waarschijnlijk niet interessant. Mocht je dat toch willen proberen, er loopt op dit moment een groot topic over betaalde newsservers:
Goede betaalde newsservers met binaries

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.