Verwijderd
sequence vetelde mij dat zijn stoppen waren doorgeslagen ofzo, maar er zal wel wat meer/iets anders aan de hand zijn, want een stop heb je zo vervangen
Nou.. vanuit Rotterdam een stop vervangen in Enschede valt toch wel tegen hoor
. Het was trouwens de aardlek.
stroom lag eruit, dus alles plat.. weet dat ie nu in de trein zit naar enschede (waar alles staat) en dan zal ie er vanavond wel naar kijken
Ik heb een flink probleem met het stroomcircuit hier, dus ik vrees dat mijn server sporadisch onbereikbaar zal zijn (maar met wat geluk meer dan 50% van de dag on-line) Mijn huisbaas zal een electricien moeten sturen, dus reken er maar op dat ik de komende week zo nu en dan weg zal vallen :(:(
. Een PC met een buffer voor 24 uur of meer zal weinig problemen ondervinden. Later meer nieuws
We spend our years as a tale that is told
argh, het is allemaal nog erger dan gedacht. Reken maar op veel downtime de komende dagen
.
krijg morgen of donderdag een complete nieuwe stoppenkast
* [eNeRGy] ]is blij dat ie vorige week net een nieuwe stoppenkast heeft laten plaatsen 
(nu met 3 aardlekschakelaars
)
(nu met 3 aardlekschakelaars
zo, ik heb een gloednieuwe stoppenkast ter vervanging van de oude (anno 1953), en voldoende ruimte om zelf extra groepen aan te leggen :):) Verwachte uptime dutchman.keyserver.org: onbeperkt tot aanschaf extra geheugen.
* Dutchman! denkt dat 1 groep per computer wel stabiel is
Uierschimmel misschien????Op zondag 10 december 2000 18:03 schreef ErikB het volgende:
sequence vetelde mij dat zijn stoppen waren doorgeslagen ofzo, maar er zal wel wat meer/iets anders aan de hand zijn, want een stop heb je zo vervangen
ligt eraan hoeveel Ampere je op die groep laat staan standaard 16 is wat weinigOp dinsdag 12 december 2000 15:10 schreef Dutchman! het volgende:
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Pagina: 1