Toon posts:

[suse 9.0]YOU update niet alle packages...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag gnome 2.4 gaan gebruiken i.s.m. suse 9.0 prof. Via deze link kom je bij de "base" packages die nodig zijn. Helaas zijn dit er erg veel en om nu individueel na te gaan of een packages up-to-date is... Via YOU worden deze packages niet geupdate, ik denk omdat gnome 2.4 nog niet volledig wordt ondersteund door suse zelf. Ook via fou4s en apt voor suse worden de updates van base packages gnome 2.2 niet automatisch geupdate naar 2.4.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze updates het liefst via een soort "rpm -Uhv *.rpm" ofzo kan installeren zonder al deze updates afzonderlijk te moeten downloaden (en of dit mogelijk is via bijvoorbeeld fou4s en/of apt voor suse).

Verwijderd

Topicstarter
O-) *schop* O-)

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:45
De Readme bestanden staan vreemd genoeg dikwijls niet vermeld op de website. Erg jammer van SuSE. Als je naar de desbetreffen FTP-server & directory gaat, zie deze instructies wel staan: ftp://ftp.suse.com/pub/su...tary/GNOME2/README_GNOME2

(je hebt dus op zijn minst alle Base-packages nodig. De rest is optioneel)

Aanvulling: Gnome, KDE en andere grote updates worden nooit met SuSE update automatisch aangeboden. De modemmers die nog via een telefoon verbinding maken met internet, zullen zo'n grote download nl. niet waarderen.

[ Voor 26% gewijzigd door EdwinW op 01-01-2004 22:44 ]