Ik heb nu mijn nieuwe smp bakkie hier staan en gezien de redelijke hoeveelheid hdd ruimte die ik erop heb zou ik mooi direct connect er eens op kunnen gaan draaien.
Maar hij loopt vast.
Ik heb als eerste DC 2.02 geprobeerd (nieuwste die ik had) maar die loopt vast (geen error, gewoon ineens hangen en als ik hem afsluit via taskmgr dan geeft hij aan dat progsel niet reageert en afgesloten wordt.
Vervolgens heb ik de oudere versie gepakt (1.0, die met die blauwe schermen) en ook deze gaf hetzelfde aan.
Vervolgens DC++ eens geprobeerd (vind ik niet echt geweldig werken, maar goed, dat valt te behelpen) en ook deze gaat keihard op zijn bek.
ok, wellicht dat DC SMP niet leuk vind. dus heb ik de affiniteit aangegeven in taskmgr en met SMP Seesaw. Loopt net zo lekker vast.
Het is zo dat het altijd even duurt voordat hij hangt, maar na een paar minuten doet hij het wel.
Op mijn vorige SMP bak had ik het zelfde probleem als hier, maar toen had ik vaker hangers (achteraf lag het aan de bios). Maar weet iemand wat ik hier aan kan doen.
specs
Tyan Tiger MP (2460)
2x Amd Athlon XP 1700+
1024MB PC3200 mem
40GB WD (op de onboard)
60GB Seagate (op de onboard)
2x 40GB Seagate aan een promise ATA100 controller
Plextor 40x fikker (op de onboard)
Mitsumi 2000TE op de ATA 100 controller
Matrox AGP G400 dualhead
Terratec 5.1 geluidskaart
3com 10/100 netwerk
Promise ATA100 TX2
Firewire kaartje van dynalink
USB intelli mouse
logitech cordless desktop
Win2000
servicepack 4
dotnet fix waar DC om vraagt
Ander OS is geen optie
NT4 is achterhaald
XP vind ik harige ezeltjesballen zuigen
Linux is niet iets waar ik veel ervaring mee heb en op deze bak wil draaien.
Maar hij loopt vast.
Ik heb als eerste DC 2.02 geprobeerd (nieuwste die ik had) maar die loopt vast (geen error, gewoon ineens hangen en als ik hem afsluit via taskmgr dan geeft hij aan dat progsel niet reageert en afgesloten wordt.
Vervolgens heb ik de oudere versie gepakt (1.0, die met die blauwe schermen) en ook deze gaf hetzelfde aan.
Vervolgens DC++ eens geprobeerd (vind ik niet echt geweldig werken, maar goed, dat valt te behelpen) en ook deze gaat keihard op zijn bek.
ok, wellicht dat DC SMP niet leuk vind. dus heb ik de affiniteit aangegeven in taskmgr en met SMP Seesaw. Loopt net zo lekker vast.
Het is zo dat het altijd even duurt voordat hij hangt, maar na een paar minuten doet hij het wel.
Op mijn vorige SMP bak had ik het zelfde probleem als hier, maar toen had ik vaker hangers (achteraf lag het aan de bios). Maar weet iemand wat ik hier aan kan doen.
specs
Tyan Tiger MP (2460)
2x Amd Athlon XP 1700+
1024MB PC3200 mem
40GB WD (op de onboard)
60GB Seagate (op de onboard)
2x 40GB Seagate aan een promise ATA100 controller
Plextor 40x fikker (op de onboard)
Mitsumi 2000TE op de ATA 100 controller
Matrox AGP G400 dualhead
Terratec 5.1 geluidskaart
3com 10/100 netwerk
Promise ATA100 TX2
Firewire kaartje van dynalink
USB intelli mouse
logitech cordless desktop
Win2000
servicepack 4
dotnet fix waar DC om vraagt
Ander OS is geen optie
NT4 is achterhaald
XP vind ik harige ezeltjesballen zuigen
Linux is niet iets waar ik veel ervaring mee heb en op deze bak wil draaien.