6cm hoge beeldschermkaart gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• deur63
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 07:40
Ik heb eens een oude 486 (x5 133mhz) uit de kast gepakt, en ben daar voor de gein eens een zo klein mogelijke en tevens zo stil mogelijke pc van aan het maken.

Nou is het probleem dat ik een PCI beeldschermkaart nodig heb van maximaal 6cm hoog/breed (hiermee bedoel ik de PCB hoogte, inclusief connector dus) en maximaal 16 cm diep. Verder zijn er geen eisen voor die kaart, 2mb geheugen is genoeg (meer is natuurlijk wel leuker), en het hoeft maar een 2d kaart te zijn.

maargoed, heeft iemand enig idee welke kaart aan die eisen voldoet? Ik ben al enkele dagen rond aan het kijken (marktplaats, ebay, etc.), maar welke kaart dan ook, ze zijn allemaal te groot.

nog iets: een riser is voor mij geen oplossing, aangezien in geen plaats heb om de kaart naartoe te riseren, aan de ene kant zit de voeding, aan de andere kant lan.

[ Voor 4% gewijzigd door deur63 op 31-12-2003 15:08 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

uw zoektermen: [search=low profile videokaart]

...alsjeblieft :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

de recentste rev van de XFX TNT2 PCI is ook low profile. misschien niet helemaal wat je zoekt, maar nog altijd nog goedkoper als speciale low profile kaarten...

moet je trouwens wel even opletten: ze worden soms met een gewoon afdekstripje geleverd...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 15:12 ]

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 12:17

AirX

Tweak Guru

Bij conrad.nl hebben ze wel heel goedkope lowprofile kaarten :) Zijn zo'n 4 Cm hoog.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08 09:36
dudes...
denk nou even na...
486 en Low profile |:(

hij bedoelt de lengte inclusief databus ...dus de lengte van de gfx kaart en niet de breedte..

.....denk ik :p

[ Voor 9% gewijzigd door SonyEricsson op 31-12-2003 15:44 ]

• deur63
lol, er is nix mis met me 486, dus geen lol erover bouwen :P
maareh, dat mobo ligt plat, de kaarten steken omhoog, dus in mij geval moet die kaart dus een hoogte van max 6 cm hebben inclusief connector (die je in de connector op je mobo duwt), en 16cm diep.

ik heb net nog gezocht, en zag dat een ati rage xl 6.4cm hoog is, net te groot dus, en een stuk eraf zagen is ook al geen optie.

afdekstripje gaat er overigens meteen af. dat maak ik gewoon allemaal zelf, heb ik weer wat te doen.

• deur63
op conrad.nl zie ik alleen maar een staan voor 54 euri, dat zou de videokaart de duurste hardware in me pctje maken 8)7

Verwijderd

SonyEricsson schreef op 31 december 2003 @ 15:41:
dudes...
denk nou even na...

hij bedoelt de lengte inclusief databus ...dus de lengte van de gfx kaart en niet de breedte..

dat bedoel ik ook...

of niet :?

naja, gewoon uitproberen maar...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 16:34 ]

• deur63
SonyEricsson schreef op 31 december 2003 @ 15:41:
dudes...
denk nou even na...

inclusief databus?!?!? als in de connector op het mobo? neej, dat bedoel ik nie, ik bedoel alleen de beeldschermkaart zelf, de hele pcb dus.
Pagina: 1