Ik heb vandaag de Hercules phrophetview 920 PRO DVI ontvangen. Prachtig beeldscherm! Heb 'm meteen aangesloten op m'n computer. Alles leek goed te gaan tot ik in het inlogscherm van windows XP kwam: "no RGB-output" 
Het is een single-link DVI-D kabel, die met een verloopstukje dual-link of analoog aangesloten kan worden. Heb hem vervolgens analoog aangesloten, en toen deed ie het gewoon perfect
. Alleen heb ik natuurlijk geen DVI-monitor gekocht om 'm analoog aan te sluiten. 
Er worden geen drivers meegeleverd, en op Hercules.com is een driver te vinden van 1.4 kb (?), maar die is niet te downloaden. En windows ziet ook geen probleem als ik 'm analoog heb aangesloten.....
Weet iemand de oplossing voor dit probleem??
-tft-scherm: Hercules Phrophetview 920 PRO DVI (single-link DVI-D)
-videokaart: Hercules radeon 8500 LE (DVI-I)
-moederbord: asus a7v333
-processor: Amd athlon XP 1700+
BTW: wat mij wel opvalt is dat ie bij analoog "no DVI-output" weergeeft als ie geen signaal ontvangt, en bij Digitaal "no RGB-output"...
edit: ik zie nu dat het niet Phrophet maar Prophet is... Vandaar dat ik geen resultaten zie als ik op Phrophet zoek. Ik heb nu wel een topic gevonden met hetzelfde probleem, echter daar is ook geen oplossing voor gevonden...
Het is een single-link DVI-D kabel, die met een verloopstukje dual-link of analoog aangesloten kan worden. Heb hem vervolgens analoog aangesloten, en toen deed ie het gewoon perfect
Er worden geen drivers meegeleverd, en op Hercules.com is een driver te vinden van 1.4 kb (?), maar die is niet te downloaden. En windows ziet ook geen probleem als ik 'm analoog heb aangesloten.....
Weet iemand de oplossing voor dit probleem??
-tft-scherm: Hercules Phrophetview 920 PRO DVI (single-link DVI-D)
-videokaart: Hercules radeon 8500 LE (DVI-I)
-moederbord: asus a7v333
-processor: Amd athlon XP 1700+
BTW: wat mij wel opvalt is dat ie bij analoog "no DVI-output" weergeeft als ie geen signaal ontvangt, en bij Digitaal "no RGB-output"...
edit: ik zie nu dat het niet Phrophet maar Prophet is... Vandaar dat ik geen resultaten zie als ik op Phrophet zoek. Ik heb nu wel een topic gevonden met hetzelfde probleem, echter daar is ook geen oplossing voor gevonden...
[ Voor 28% gewijzigd door inquestos op 31-12-2003 14:59 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58