Toon posts:

TRON 2.0: Zeer mooi, goed en wreed

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie de film kent, kent eigenlijk ook het spel, hoewel het spel niet het verhaal van de film nadoet blijven de principes overeind.

Opvallende kenmerken:
  • Zeer fraaie graphics, hier valt echt niets op aan te merken
  • Goede verhaallijn, het blijft boeien, zelfs lichtelijk verslavend
  • Logische opbouw in moeilijkheid, het begint niet buitengewoon moeilijk, maar dat verandert zienderogen
  • Harde actie, er wordt heel wat kapotgeschoten, wat overigens ook als minpuntje kan worden gezien, het wordt op zeker moment een beetje een sleur
  • Makkelijke bediening, zeker met een 5-knops-wielmuis
  • De veelheid aan wapens en extra powerups, het wordt op zeker moment echt lastig om een keuze te maken
Kortom, ik vind het een regelrechte hit, goede gameplay die de speler pakt en mooi uitgevoerd. Zijn er meer mensen die dit spel inmiddels spelen, of reeds hebben uitgespeeld?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Verwijderd

Topicstarter
Goed, laatste posting in die draad van 18 september, vandaar dat ik hem niet zo snel vond.

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Ik moet hem ook nog eens komen te bezitten.. ziet er prachtig uit :) (die neoneffecten)

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb hem uitgespeeld en vond het 1 van de leukste spellen van het jaar, behoort zeker in mijn top 10 van all favorites. Ik sluit me qua argumenten aan bij de topicstarter!

Verwijderd

Ik denk dat het toch beter is als we alle argumenten en discussies in 1 topic verzamelen, zodat er niets doorelkaar heen gaat lopen (ook al is dat topic al een tijdje stil)

Zou je je post daar weer willen maken? Want daar is op zich niets mis mee :)

Tron (the movie/the game)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.