---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
kan het niet aan je beeldscherm leggen anders zou ik denken dat het je moederbord is.
Verwijderd
Probeer de videokaart eens in een andere pc. Trouwens je zegt dat je Xp kaal hebt geinstalleerd, bedoel je hier een officiele Windows XP, of een door Dell gemodificeerde bij de pc geleverde versie van XP, indien het tweede zal het best kunnen dat er toch drivers van de originele kaart aanwezig zijn die een conflict veroorzaken.
Ik denk dat het niet het beeldscherm is omdat dit probleem random optreedt; en alleen bij deze videokaart. Het zou kunnen zijn dat de kaart het in een andere PC wel goed doet. Overigens is Windows echt kaal; en al die Dell zooi staat er niet op. Uiteraard heb ik wel de Dell drivers voor mobo, netwerk en geluidskaart geinstalleerd.
Update: het wordt inmiddels steeds erger; momenteel wil de computer niet eens meer normaal opstarten; je komt direct in bovenstaande 'modus' terecht
Update: het wordt inmiddels steeds erger; momenteel wil de computer niet eens meer normaal opstarten; je komt direct in bovenstaande 'modus' terecht
[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 31-12-2003 16:01 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate