Ik heb sinds kort een probleem met men nieuwe pc.
Deze bestaat uit:
asus a7n8x deluxe rev 2.0 moederboard
2x DDR-400 PC3200 infineon 256MB-RAM geheugen plaatjes
een maxtor s-ata hdd
een 3d prophet 3 (geforce 3) agp kaart
AMD Athlon XP 2500+
Zalman CNPS7000 AL-CU koeler (zonder fanmate installeert)
en een lite-on dvd combo cd brander.
Ik wou men 2500+ laatst nog naar een 3200+ overclocken,dat ging ook alles goed tot ik de FSB op 215 zette,toen gaf windows een blue screen.Daarna heb ik dan de jumper voor FSB op het moederboard op FSB 200 gezet,dus zodat FSB400 niet meer mogelijk was.Daarna werkte de pc het weer,maar toen ik hem daarna weer resette dee die het weer niet
.
Daarna heb ik er een t-bird 1200mhz ingedaan om te kijken of de 2500+ dood is,maar is ook niet het geval,want met de t-bird 1200 gebeurt er steeds nog nix.Daarna heb ik de CMOS gewist met de jumper ervoor,maar steeds nog nix.
Waar kan het dus aan liggen,is het moederboard dood?
BTW,ik heb de 2500+ nog niet op een ander moederboard getest,dus ik weet niet 100% of die het nog doet.
Deze bestaat uit:
asus a7n8x deluxe rev 2.0 moederboard
2x DDR-400 PC3200 infineon 256MB-RAM geheugen plaatjes
een maxtor s-ata hdd
een 3d prophet 3 (geforce 3) agp kaart
AMD Athlon XP 2500+
Zalman CNPS7000 AL-CU koeler (zonder fanmate installeert)
en een lite-on dvd combo cd brander.
Ik wou men 2500+ laatst nog naar een 3200+ overclocken,dat ging ook alles goed tot ik de FSB op 215 zette,toen gaf windows een blue screen.Daarna heb ik dan de jumper voor FSB op het moederboard op FSB 200 gezet,dus zodat FSB400 niet meer mogelijk was.Daarna werkte de pc het weer,maar toen ik hem daarna weer resette dee die het weer niet
Daarna heb ik er een t-bird 1200mhz ingedaan om te kijken of de 2500+ dood is,maar is ook niet het geval,want met de t-bird 1200 gebeurt er steeds nog nix.Daarna heb ik de CMOS gewist met de jumper ervoor,maar steeds nog nix.
Waar kan het dus aan liggen,is het moederboard dood?
BTW,ik heb de 2500+ nog niet op een ander moederboard getest,dus ik weet niet 100% of die het nog doet.