Toon posts:

Verkrijgbaarheid 8mb cache schijven!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ik wordt hier langzaamaan wel een beetje gek van, inmiddels is het alweer anderhalve week geleden dan een van mn harde schijven er 5 dagen buiten de garantie periode mee ophield, zoiets kan natuurlijk gebeuren, klote maar het is niet anders. dus opzoek naar een nieuwe.

Ik wou of een 120GB Maxtor met 8mb cache of een WD 120GB met 8mb hebben, dus even een rondje langs de computerzaken hier in haarlem, maar ik kwam met lege handen thuis: jah nee die vlogen weg die schijven heb ik even niet op voorraad, dinsdag krijg ik ze binnen, naja veel heen en weer gebel etc. maar nu inmiddels een week later nog steeds geen fokkin' schijf. Ja schijven met 2mb die kunnen ze me overal meegeven, maar daar zit maar 2 jaar garantie op en na die nare ervaring van een week geleden begin ik daar niet aan.

iemand anders hier last van?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26
Nee... Staat er zat in de pricewatch. :)

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/332

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:04

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Misschien shop je bij de verkeerde leveranciers? Informatique heeft bijna alle 8MB PATA en SATA schijven op voorraad.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Gewoon online bestellen heb je ook veel meer keuze en als je hem snel wilt hebben kijk dan of de schijf die je wilt hebben zeker op voorraad is effe mail etc.
8 mb cache schijfjes zijn wel in opmars zowel sata als pata id :>

Niet elke computer winkel durft grote aantallen in te kopen of je komt net op het verkeerde moment bij elke zaak :X

http://www.tweakers.net/p...0&DB=Pricewatch&Query=8mb

[ Voor 36% gewijzigd door _MaLa_ op 31-12-2003 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah pricewatch i know, maar ik moest ff stoomafblazen, heb inmiddels een schijf geregeld en die ga ik zo ophalen :)

Verwijderd

Vorige week nog gewoon een 120 GB (8MB cache) Western Digital gekocht bij Mycom. 99 eurootjes en gewoon op voorraad.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je moet gewoon geluk hebben, ik heb op 14 augustus 2003 mijn Maxtor gekocht bij de lokale computerwinkel (de enige in het dorp, EuroPC) en ik moest even een half uurtje wachten (de postbode was nog niet geweest :+ ) voordat ze de schijven binnen kregen.

Ik heb het idee dat nu echt de aankoop van 8MB schijven los begint te barsten, ze zakken in prijs (ik had hem voor 119, nu kosten ze 99 euro) dus de verkoop er van loopt op, en ze kunnen dus uitverkocht raken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:08
'k ken het probleem...en hdd's blijven de zwakste schakel in een systeem.

Mede daarom heb ik een beetje geinvesteerd in wat duurdere schijven, 5 jaar garantie *D

Verwijderd

Topicstarter
OK heb mn schijf opgehaald, uiteindelijk voor een IBM 180GXP gegaan, ietsje sneller dan de Maxtor en WD en even stil als de Maxtor schijf, vertrouwde alleen de betrouwbaarheid van IBM niet zo meer, maar na wat speurwerk op storagereview bleek dat sinds de 75GXP gelukkig stukken beter geworden te zijn, dus maar aangeschaft. de schijf heeft gelukkig ook 3 jaar garantie en ik ga m nu inbouwen.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Er zijn wat kleine probleempjes met levertijden van HD's en moederborden op het moment, omdat er erg veel PC's verkocht worden door het einde van de gunstige PC-prive regeling... Sommige zaken zetten wel 2 keer zoveel om als normaal. Daarom kan het zijn dat sommige dingen eventjes niet leverbaar zijn, aangezien de grote distro's in NL er ook niet meer aan kunnen komen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1