Demon instellingen voor Draytel 2600

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 20:36

seninha

god's right foot

Topicstarter
Omdat ik ga verhuizen heb ik m'n huidige MAXX verbinding opgezegd.
Daar baal ik eigenlijk van, maar ja , dat krijg je als je gewoon weer aansluitkosten moet betalen van ze :(

Nou heb ik rond zitten naar een andere provider. De keus was/is nu tussen Demon en TweakDsl.

Ik heb pas geleden bij mijn zwager ook al Demon geinstalleerd maar dan via de erbij geleverd modem. Toen zag ik dat je je eerst via hun met je MAC adres moet melden.

Aangezien ik een Draytel router/modem heb waar ik erg tevreden over ben wil ik deze dus gaan gebruiken.
Maar ik zag dus op hun site deze dus niet staan.

Nou heb ik daar dus alvast de instellingen van nodig (heb na morgen geen internet meer , daarom :( )

Kan iemand mij daar mee helpen :?

iRacing Profile Flickr

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53
Tis toch niet zo moeilijk...

Eerst uitzoeken over welk netwerk je adsl lijn gaat -> BBNED of BaByXL

Je weet ook dat alle verbindingen van Demon bridged zijn.. -> MPOA bridged 1483 IP LLC

Je VPI waarde -> 0

Je VCI waarde -> BBNED 35 of BaByXL 34

Je ip adres krijg je van hun -> obtain ip adres automatically

Meer heb je niet nodig en deze gegevens kun je in alle routers die te koop zijn in nederland in voeren.

Misschien mis je modulatie die moet G.DMT zijn, denk dat je die niet kon achterhalen. Alhoewel een kijkje op de Demon helpdesk site je aardig op weg had geholpen. Wat je ook had kunnen doen is zien hoe de standaard ZyXel modem is geconfigureerd; waarden die ingevuld moeten worden zijn hetzelfde.

[ Voor 28% gewijzigd door Miki op 31-12-2003 13:47 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:14
Dit is inderdaad wel uit te zoeken, of te vinden. Mocht je er echt niet uitkomen, probeer het dan eens in het demon topic:
[rml][ ervaringen] Demon DSL Express #8[/rml]

Daar zitten namelijk wel mensen die deze combinatie vast en zeker draaiende hebben :)

Succes !

Dit topic is gesloten.