Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Mja 
Normaal krijg je ook geen melding als je op akkoord gedrukt hebt hoor
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
als je op akkoord klikt ga je naar de page naar welke je gegaan zou zijn als niemand die PM had gestuurdGGS_VR6 schreef op 31 december 2003 @ 13:18:
Mja
Ah, dan is het een logisch verschijnsel. Is het niet handig om dit dan ook op te lossen?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Ja Erkens, dat is zo ja.
Maar Tron, jouw browser wou vast even niet mee werken
Maar Tron, jouw browser wou vast even niet mee werken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
TRON, naar welke url wilde je toen je die PM kreeg?
Dit had ik laatst ook. Ik wilde naar de active topics gaan toen ik een PM kreeg. M'n referer (of hoe dat ook precies heet) wordt niet geblockt door Norton Internet Security of iets dergelijks. Ik dacht eerst dat het een glitch was, maar blijkbaar ben ik niet de enige die er last van heeft.
Mocht het van belang zijn: ik gebruik Mozilla 1.5.
Mocht het van belang zijn: ik gebruik Mozilla 1.5.
Nergens naar Erkens. Gewoon bij het laden van de browser kreeg ik meteen de pushmessage. Had dus geen referrer. Misschien invoeren dat als referrer = Null (oid) -> ga naar hoofdpagina?
Het lijkt me sterk dat je ook een pushmessage ontvangt als je niet eens op GoT zit
Je zal GoT wel als startpagina hebben waardoor je gelijk bij het opstarten van je browser die pushmessage te zien kreeg. Dus dan zou je redirected moeten worden naar de GoT frontpage
Je zal GoT wel als startpagina hebben waardoor je gelijk bij het opstarten van je browser die pushmessage te zien kreeg. Dus dan zou je redirected moeten worden naar de GoT frontpage
The devil is in the details.
naar mijn weten wordt die referrer niet gebruikt, maar een devver moet daar uitsluitsel over kunnen geven lijkt me
*zucht* ja die heb ik als startpage slimboDecember schreef op 31 december 2003 @ 15:03:
Het lijkt me sterk dat je ook een pushmessage ontvangt als je niet eens op GoT zit![]()
Ik werd dus niet naar de GoT FP ge-redirected
Ik zeg alleen dat je dus wel een referrer zou moeten hebben, jij vertelde het alsof die PM zomaar uit het niets kwamTRON schreef op 31 december 2003 @ 15:17:
[...]
*zucht* ja die heb ik als startpage slimbo
Ik werd dus niet naar de GoT FP ge-redirected
The devil is in the details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()