[XP] Tab Autocompletion werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:19

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Beetje een wazige vraag, maar ik heb er al de laatste tijd nogal last van.
Na een verse install (heb het al een paar keer gehad) van WinXP (met SP1 slipstreamed) werkt mijn tab autocompletion niet meer. Hij doet nu gewoon een "tab" ipv completen :(

Het is niet zo dat ik in de verkeerde command shell zit (ik heb zowel met cmd en met command geprobeerd).

Zelf heb ik het idee dat het iets heel lulligs is. :|

De search zelf kwam niet veel verder dan win98/2k en dat het met het aanpassen van een registry key enabled kon worden (voor 2k), maar die werkt niet voor 2k :z

Nogmaals, volgens mij is het echt iets heel stoms, maar ik zit er al tijdje tegen aan te hikken. O-)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik dacht dat dit default ook uit stond, maar met TweakUI te veranderen is. Even downloaden van Microsoft, zou ik zeggen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
cmd'en, dan rechtsklikken op de knop in je startbalk, properties, en bij eerste tabje prutsen met de edit mode vinkjes, apply'en en save properties for future windows. (dacht ik toch)

[ Voor 27% gewijzigd door Fire69 op 31-12-2003 12:54 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even cmd /? uitvoeren - staat netjes beschreven hoe je het weer aanzet ;)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:19

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Thnx :P eigenlijk best logisch om effe /? te doen (doh..)

Maar dan nu de vraag: Waarom was ie uit? Zo ver ik weet was het vroeger altijd default enabled.

Met de CMD /? kon ik em inderdaad aankrijgen, maar alleen met CTRL-D en CTRL-E gebruiken, met TweakUI kon ik hem inderdaad weer onder TAB werkend krijgen. Bedankt, topic kan wat mij betreft dicht, al vind ik het nog wel vaag waarom het nou default uit stond :X

[ Voor 47% gewijzigd door MaxxMark op 31-12-2003 13:07 . Reden: toevoeginkje ]

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...