T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Ik dacht dat dit default ook uit stond, maar met TweakUI te veranderen is. Even downloaden van Microsoft, zou ik zeggen.
cmd'en, dan rechtsklikken op de knop in je startbalk, properties, en bij eerste tabje prutsen met de edit mode vinkjes, apply'en en save properties for future windows. (dacht ik toch)
[ Voor 27% gewijzigd door Fire69 op 31-12-2003 12:54 ]
Even cmd /? uitvoeren - staat netjes beschreven hoe je het weer aanzet
Thnx
eigenlijk best logisch om effe /? te doen (doh..)
Maar dan nu de vraag: Waarom was ie uit? Zo ver ik weet was het vroeger altijd default enabled.
Met de CMD /? kon ik em inderdaad aankrijgen, maar alleen met CTRL-D en CTRL-E gebruiken, met TweakUI kon ik hem inderdaad weer onder TAB werkend krijgen. Bedankt, topic kan wat mij betreft dicht, al vind ik het nog wel vaag waarom het nou default uit stond
Maar dan nu de vraag: Waarom was ie uit? Zo ver ik weet was het vroeger altijd default enabled.
Met de CMD /? kon ik em inderdaad aankrijgen, maar alleen met CTRL-D en CTRL-E gebruiken, met TweakUI kon ik hem inderdaad weer onder TAB werkend krijgen. Bedankt, topic kan wat mij betreft dicht, al vind ik het nog wel vaag waarom het nou default uit stond
[ Voor 47% gewijzigd door MaxxMark op 31-12-2003 13:07 . Reden: toevoeginkje ]
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...