Nu @ Aldi > Elektronische schroevendraaier

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 14:54
De oplossing voor ieder Tweaker die met schroeffies loopt te kutten :

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_01/BILD12.JPG

Accu-/schroevendraaier

• met 4.8 Volt batterij, 800 Mah
• incl. laadapparaat
• Tüv/GS/CE gekeurd
• 6-voudige draaimoment
instelling voor schroeven
tot 6 mm diameter

per stuk
5.99

Ik heb m net gehaald, hij is best gaaf. Je kan m idd onder een hoek van 45 graden buigen. Er zit een torx control op en een blokkeerstand om hem als schroevendraaier te gebruiken. Hij zit alleen niet in een koffertje en er is maar 1 bitje meegeleverd. Opladen duurt 5-8 uur

Een mooi alternatief voor de IXO van Bosch

Verwijderd

Mijn probleem is dat zo nu en dan de schroefjes van de schroevendraaier vallen. Is dat bij dit soort apparaten minder?

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 23:59
Heb je dan niet het probleem dat "het apparaat" in de weg zit als je een schroefje dichtbij een rand zit moet vast/losschroeven?

Of kan dit voorkomen worden d.m.v. zo'n verlengstukje :? .

Website, Flickr, FB, Twitter

Verwijderd

ik heb zelf ook zoiets en natuurlijk is het niet voor alles perfect. Maar stel je 1 computer in elkaar zetten. Moederbord is altijd ffies schroeven. met zoiets stuk sneller. cd-rom en hd's hetzelfde. Zitten zo vast. Pci kaarten en video kaarten kan je ook zo vast schroeven. Het is natuurlijk wel handig om een magnetisch bitje te hebben ;) .

Maar als je soms een computer in elkaar zet is dit verdomd handig. Naast zo een klein spannings zoekertje dan voor de wat moeilijker plekjes. Werkt perfectos ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 16:22 ]

Verwijderd

yupz, ik heb hem van de vorige keer dattie in de aanbieding was. prima ding.

alleen jammer dat je er zelf aan moet denken wanneer de accu vol is, anders krijg je hele vervelende chemische rommel over de vloer...

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 16:46:
yupz, ik heb hem van de vorige keer dattie in de aanbieding was. prima ding.

alleen jammer dat je er zelf aan moet denken wanneer de accu vol is, anders krijg je hele vervelende chemische rommel over de vloer...
Eigen ervaring? :o

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 14:54
ja idd, hij moet eerst 5-8 uur in de lader, en die schakelt zichzelf niet uit. Maar tijdklokkie doet wonderen...

Verwijderd

nouja, zelf gezien. was wel de schroevendraaier van iemand anders.

mijn eigen doet het nog...
Pagina: 1