Toon posts:

[Pocketpc2003] Beveiliging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een collega die een ontzettende n00b is met alles waar een chip inzit :)

Nou heb ik vandaag al voor de 10de keer opnieuw zijn navigatiesoftware (tomtom navigator) geinstalleerd op zijn pocketpc (ipaq 2210)

Is er een manier om te voorkomen dat deze software steeds verdwijnt :?

ik weet dus niet hoe het steeds kan dat het verdwijnt maar je kent waarschijnlijk het verhaal wel : nee hoor, ik heb niks veranderd ; nee hoor, daar heb ik nog nooit bijgezeten ; ik weet ook niet hoe het kan, wat een k*tding zeg !

Het beveiligen van de directory's zou voldoende moeten zijn, maar ik kan me ook indenken dat tomtom wel moet kunnen schrijven in een dir.

Iemand een oplossing :?

• Barman
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Houd die iPaq opgeladen, zodra de accu op is, is de software eraf. ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik maar hij zegt dat ie de pocketpc iedere avond in de cradle zet (en dat geloof ik wel, want daar heb ik hem al eerder voor gewaarschuwd)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 18:32

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Zet er eens een ander progammatje bij op en kijk of dat ook verdwijnt. Misschien is er hardwarematig wel iets stuk.

This footer is intentionally left blank

• Barman
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zet er andere software bij, een willekeurig tooltje bij op. Als het er weer af is inclusief de extra software, dan wordt hij niet opgeladen of door nalatigheid of door een defect aan de cradle, adapter of ipaq zelf.
Even een stomme vraag maar, zit de voeding aan zijn cradle?

(te laat, maar strekking is duidelijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Barman op 31-12-2003 11:45 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 29-08 18:32

ajhaverkamp

gewoon Arjan

- foutje

[ Voor 98% gewijzigd door ajhaverkamp op 31-12-2003 11:49 ]

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens kijken of dat het geval is (met die software)
ik moet het ding vrijdag fixen dus tot die tijd kan ik het niet controleren.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik heb op mijn Acer n10 PocketPC (met 2003) onder Programs het programma'tje Backup/Restore zitten. Die kan je elk uur/week/dag een backup laten maken. Mocht het zo zijn dat het aan lege batterij ligt, daar houdt dit programma'tje ook rekening mee.

De backup kan je weg laten schrijven naar sd/mmc/cf kaart. Weet alleen niet of het een PPC 2003 generieke applicatie is of dat het een Acer programma is.

• buxx
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Installeer de software op een memory kaartje, die worden niet gewist zodra ze zonder prik zitten.
Is alle agenda info en aantekeningen ook weg als TomTom verdwenen is?
Pagina: 1