Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Ik heb een Ipaq 5550, en toen ik hem wou opladen in me cradle zag ik een korte flits op me beeldscherm. Het lampje dat gaat flikkeren om te laden werkte niet. Ik ben toen gaan kijken wat het probleem zou kunnen zijn maar zag niks...totdat ik me restartknop 1 keer indrukte, toen startte me pda op.

Maar hij startte met het hele set up programma op en nadat ik deze gedaan had zag ik dat alles wat op me PDA stond gewist was. Alles was gewist behalve me pincode en me handprint herkenning nu is dus mijn vraag ook wat zou dit kunnen zijn geweest en of dit iemand wel eens eerder heeft gehad.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb het zelf nog nooit gehad maar ik denk dat er iets onder spanning heeft gestaan wat niet zou moeten, of en piek in je stroomnetwerk thuis.

Verwijderd

Het is bekend dat de 54 en 55 serie problemen hebben, en ik heb zelfs gehad nadat ik mijn ipaq een paar dagen niet meer had opgeladen dat ik niet in de pocket pc os kon komen en telkens het bootscherm kreeg.
HP wilde dit probleem niet verhelpen en heb ik noodgedwongen maar een nieuwe aangeschaft.
Je kunt denk ik je vraag beter hier stelllen: http://www.pocketpc-club.nl/

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Ok bedankt in elk geval, wel klote dat dit kan gebeuren!!! :(