Toon posts:

Links achter van Logitech Z-680 doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie kunnen lezen in de topictitel doet mijn left rear niks meer.

Heb het eerst softwarematig proberen op te lossen (alles uninstallen en instaleren + alles weer instellen enz maar werkte niet).

Toen heb ik de draad verwisseld en hij werkte nog steeds niet

Dus ik denk: misschien is de box zelf wel kapot, ik de box testen en hij werkt dus wel.

Ik heb op google gekeken en er waren meer mensen waarbij de linker achter box het ineens niet meer deed. Ik zeg ineens, want ik heb hem nu meer als 7 maand naar alle tevredenheid en hij werkte ook perfect om je huis op zn grondvesten te laten schudden. Maar het viel me ineens op dat mn linksachter het dus niet meer deed.

Ik heb Logitech gemaild met dit probleem en heb aangegeven dat het aan de sub moest liggen. Tot nu toe heb ik geen gehoor gekregen, maar naar alle waarschijnlijkheid (denk ik dan) is er een los contactje in de sub, waardoor het signaal niet wordt doorgestuurd naar mijn left rear.

Wat kan ik het beste doen .. de hele handel naar Logitech sturen met als gevolg dat ik die shit misschien wel 3 maand kwijt ben (terwijl het denk ik heel eenvoudig is op te lossen), of een of ander electronicaboer eraan laten sleutelen. Als ik dat doe, vervalt de garantie dan? Iemand een idee, of ik dat ook zelf kan oplossen?

Bij voorbaad dank

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 11:24 ]

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-02 21:10
Ik zou het met logitech regelen. Ze staan bekend om de goede service (ze sturen soms al een nieuwe set voordat ze die van jouw hebben!). Het lijkt me erg zonde om er een elecktronica boer er aan te laten sleutelen, als het daarna iets mis gaat heb je helemaal geen garantie meer!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja en wat wil je daarmee zeggen Kramers? Staat daar een antwoord op mn vraag? Ik heb er zelf ook gepost, maar ben dit nog nooit op GoT tegengekomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 11:57:
Ja en wat wil je daarmee zeggen Kramers? Staat daar een antwoord op mn vraag? Ik heb er zelf ook gepost, maar ben dit nog nooit op GoT tegengekomen.
Ik denk dat je toch het beste kan wachten op adwoord van logitech... ik weet niet hoelang het is geleden dat je het mailtje hebt verzonden...

Ik heb zelf ook problemen met mijn z-680, ik hen logitech vandaag een mailtje gestuurt. Ik denk dat ze je wel binnenkort helpen.On the other hand het kan zijn dat die mensen nu vakantie hebben ;)