Toon posts:

[Outlook XP] Plaatjes in mailtje zien *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik de agenda wil gebruiken ben ik overgeschakeld van Outlook express naar Outlook XP.
Maar in express kan je de foto's en animaties rechtsteeks bekijken (in de mail zelf) terwijl bij outlook dit attachments zijn. Ik alle instellingen afgezocht maar niets gevonden. Is het bij outlook Xp mogelijk om de mails te bekijken zoals bij express.

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-04 12:53
/offtopic
Stop met Outlook express of XP.. gebruik een andere mail client :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

Outlook is lossen software, dus:
Windows Operated Systems >> Software Algemeen ;)
Swindle schreef op 31 december 2003 @ 11:20:
/offtopic
Stop met Outlook express of XP.. gebruik een andere mail client :)
Als je alleen maar reageerd om offtopic te reageren, reageer dan aub helemaal niet :)

[ Voor 54% gewijzigd door momania op 31-12-2003 11:22 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:55
Ligt dat er niet aan hoe de mail verzonden wordt? Bij mij komen ze ook altijd als attachment, vind ik trouwens wel fijner. Is ook veiliger i.v.m virussen toch?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je wilt misschien instellen dat je je mail als HTML of Rich text wilt versturen al vind ik persoonlijk dat je dan gruwelijk moet oppassen niet van die gruwelijk lelijke HTML, kleurtjes / whatever, gaat gebruiken.
animaties
Ik neem aan dat je animated gifs bedoelt ipv. bijv. een avi filmpje? Dan is er geen verschil met gewone plaatjes.

offtopic:
Kleine titeledit, alleen 'vraagje' zegt iets te weinig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 31 december 2003 @ 11:22:
Ligt dat er niet aan hoe de mail verzonden wordt? Bij mij komen ze ook altijd als attachment, vind ik trouwens wel fijner. Is ook veiliger i.v.m virussen toch?
Dat wel maar als je een mail krijgt met een hoop foto's moet je die één voor één openen. Alles aanklikken en samen openen gaat blijkbaar ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 31 december 2003 @ 11:52:
Je wilt misschien instellen dat je je mail als HTML of Rich text wilt versturen al vind ik persoonlijk dat je dan gruwelijk moet oppassen niet van die gruwelijk leleijke HTML, kleurtjes / whatever, gaat gebruiken.

[...]

Ik neem aan dat je animated gifs bedoelt ipv. bijv. een avi filmpje? Dan is er geen verschil met gewone plaatjes.

offtopic:
Kleine titeledit, alleen 'vraagje' zegt iets te weinig ;)
Mijn mails verstuur ik al in HTML. Maar zoals hier ergens al vermeld heeft het te maken met hoe de mails verstuurd zijn. Als ze in RTF verstuurd worden moet ik de foto's apart openen maar in outlook express zitten ze in de mail zelf, veel handiger
Pagina: 1