Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 12:53:
Bedankt voor de reacties, hoe zit het eigenlijk met het expansion pack? Ik begrijp dat je dat voor sommige spellen nodig hebt? Wordt het beeld er alleen mooier door of heb je hem echt nodig?
En waar halen jullie nu nog je 64 games? Behalve marktplaats en ebay, die ken ik ook wel.
Het is een uitbreiding van het videogeheugen, standaard zit er 4 MB in, met het expansion pack heb je 8 MB, sommige spellen gebruiken het voor een hoge resolutie (Turok 2, Turok rage wars, Hydro thunder) andere spellen zoals Perfect Dark en Donkey Kong 64 hebben het echt nodig (bij PD kun je niet het hoofdspel spelen zonder expansion pack, DK64 start niet zonder). Het expansion pack werdt vroeger trouwens met DK64 meegeleverd.
naast de bovengenoemde spellen zou ik graag d evolgende willen nomineren:
Conker's bad fur day
Een enchte volwassen plaftorm game met ongelofelijk veel "grove" humor, heel veel gesproken tekst, parodie, helaas niet veel replay value, maar de eerste keer dat je hem speelt lig je constant in een deuk.
Jet Force Gemini
heel erg mooie graphics (voor die tijd), vette muziek, en enorm mooie levels en allerlei leuke wapens, goed doordachte eindbazen en natuurlijk een strakke gameplay.
Snowboard kids
Een vroege mariokart achtige game, ziet er een beetje kinderachtig uit, is ook niet moeilijk, maar wel erg leuk om te spelen, het spel is later ook een players choice titel geworden.
Space Station Silicon Valley
Bizarre platform/puzzel game over robotdieren op een ruimtestation, met meer dan 30 levels neb je er echt wel even zoet mee. Hier werden ook voor het eerst de legendarische woorden "Deze muziek zuigt!" gesproken, dat heeft ervoor gezorgd dat het woord "zuigt" ook in de Nederlandse taal kan worden gebruikt om aan te geven dat je iets niet leuk vind.
Super Smash Brothers
Het beste vechtspel op de Nintendo 64, erg leuk in de multiplayer, inmiddels verbeterd door zijn jongere broertje op de Nintendo GameCube
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.