Ik heb dus Kernel 2.6 op Gentoo draaien met hierbij geinstalleerd Wine-20031212
Hij compiled helemaal goed en hij lijkt ook goed te werken totdat ik een applicatie wil gaan draaien.
Het maakt nix uit wat ik probeer uit te voeren, de error die ik krijg is deze.
Heb al geprobeerd wine te unmerge en dan te remergen zodat hij hem opnieuw compiled maar dat heeft niet geholpen.
De bug-tracker van Wine heeft mij niet verder geholpen evenals de search hier en @google, maar ik hoop dat er toch iemand een oplossing heeft.
Hij compiled helemaal goed en hij lijkt ook goed te werken totdat ik een applicatie wil gaan draaien.
code:
1
2
3
4
5
| Cloud /etc $>wine ~/.wine/fake_windows/Windows/System/calc.exe wine: Unhandled exception (thread 0009), starting debugger (...) Unhandled exception: page fault on read access to 0x00000000 in 32-bit code (0x40c2925c) In 32-bit mode. 0x40c2925c (X11DRV.DLL.SwapBuffers+0x175c in X11DRV.DLL): cmpb %c1,0x0(%edx) |
Het maakt nix uit wat ik probeer uit te voeren, de error die ik krijg is deze.
Heb al geprobeerd wine te unmerge en dan te remergen zodat hij hem opnieuw compiled maar dat heeft niet geholpen.
De bug-tracker van Wine heeft mij niet verder geholpen evenals de search hier en @google, maar ik hoop dat er toch iemand een oplossing heeft.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.