Toon posts:

Waar kan ik mn T610 laten flashen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na heel veel zoeken in de T610 draadjes (zoek op flashen T610 en je moet dus alle T610 topics doorworstelen ;-)) ga ik toch maar hier de vraag stellen om een antwoord te krijgen die ik uiteraard niet heb kunnen vinden.

Mijn T610 (met allerlei irritante vodafone troep) wil ik laten flashen om weer de originele SE software erop te krijgen. Nu heb ik wel gelezen dat het upgraden van de firmware dit niet verhelpt en dat er dus echt geflashed moet worden.

Waar kan ik dit laten doen??

Graag of: De link naar het draadje waar ik dit wel kan vinden of een link naar een adres waar dit kan.

Woon in Zuid-Holland (leiden)

Info mag ook naar mn mail mvd1968(ed)hotmail.com (let ff op ed in mn adres)

Bedankt

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:27

greatgonzo

schit-te-rend!

http://gsm-unlock.pagina.nl/

Staan links op van unlockers, en sommige flashen ook wel. Zoek er dus eentje bij jou in de buurt en mail hem en vraag of hij flashed.

Verwijderd

Op de zwarte markt in Beverwijk kun je laten flashen voor ongeveer de helft van de prijs die de winkels vragen, gewoon even rondlopen en prijzen vergelijken bij de kraampjes.
Je moet dan in de computerhal zijn.

EDIT:

Ik bedoel eigenlijk de Oosterse markt, dus het gedeelte waarvoor je geen toegangsprijs hoeft te betalen.

EDIT.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 09:57 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:27

greatgonzo

schit-te-rend!

ook een manier, maar als je vanaf groningen of maastricht moet komen kun je toch beter een lokale flasher opzoeken :)

Maar goed, dat moet de ts zelf maar uitzoeken, hij heeft nu meerdere adressen, laat hem zelf maar beslissen wat hij doet