hi,
nu ben ik wel iets heel vaags tegen gekomen. direct maar de code:
da's dus een in- en uitlog script. maar als ik inlog (dus de 2e 'if' doorloop) gaat-ie gewoon naar de juiste url, maar als ik uitlog niet (Forbidden - You don't have permission to access to this document on this server.) is dat geen typo trouwens?! "to access to this document", zal wel aan de tijd liggen..
ik dacht, misschien ligt het aan de 2 regels om de sessie te destroyen (dat-ie dan alle variabelen destroyed ofzo) maar als ik die weglaat gebeurt er hetzelfde
ik heb zelfs de if's eens omgedraaid (ja ik moest er zelf ook om lachen
)
anyone?
nu ben ik wel iets heel vaags tegen gekomen. direct maar de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| session_start(); if ($_REQUEST['Logout']) { $_SESSION = array(); session_destroy(); } if ($_REQUEST['Login']) { include 'db.php'; $username = $_REQUEST['username']; $password = $_REQUEST['password']; $query = mysql_query("SELECT ..."); if (mysql_num_rows($query) == 1) { session_register('username'); $_SESSION['username'] = $username; } } header("location: http://www.domein.nl/".$origin); |
da's dus een in- en uitlog script. maar als ik inlog (dus de 2e 'if' doorloop) gaat-ie gewoon naar de juiste url, maar als ik uitlog niet (Forbidden - You don't have permission to access to this document on this server.) is dat geen typo trouwens?! "to access to this document", zal wel aan de tijd liggen..

ik dacht, misschien ligt het aan de 2 regels om de sessie te destroyen (dat-ie dan alle variabelen destroyed ofzo) maar als ik die weglaat gebeurt er hetzelfde
ik heb zelfs de if's eens omgedraaid (ja ik moest er zelf ook om lachen
anyone?
edit:
euh.. de titel is niet helemaal overgekomen..
euh.. de titel is niet helemaal overgekomen..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 03:37 ]