[Ftp] stopt telkens met upload

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 04:31
Ik heb een merkwaardig probleem, niet iets wat je even makkelijk met de search
kan oplossen.

Als ik bestanden mbv Windows Commander wil uploaden naar de homepage ruimte
bij Xs4all upload het programma een aantal bestanden en dan kapt ie er gewoon mee. De windows commander statusbalk geeft 100% aan, maar verder dan dit
gaat ie ook niet. Het valt me tevens op sinds ik een router heb geinstalleerd met
dus 2 pc's aan 1 internetverbinding dat ook niet alle iconen van GoT zichtbaar meer
zijn in Internet Explorer.

Zou dit misschien verband met elkaar kunnen hebben ? Kan het zijn dat een Xs4all
homepage ruimte geen dataverkeer accepteert vanaf een Demon account (ter info:
de ruimte bij Xs4all heb ik van een kameraad die er toch niets mee doet), of accepteert Xs4all de uploadsnelheid (85kb/s) niet ?

Wie kan mij helpen?

Mijn YouTube Channel

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hm, ik heb wel vaak gehad dat idd uploads gekilled worden, maar dat had meer te maken met et probleem dat de provider van de webspace geen bestanden groter dan 512KB toestond. was je iets van 1MB aan et uploaden, dan op 50% stopt ie zonder enige melding en krijg je naar verloop van tijd een time-out... misschien zelfde idee bij xs4all?

• Snowwie
Fludizz schreef op 31 december 2003 @ 02:49:
hm, ik heb wel vaak gehad dat idd uploads gekilled worden, maar dat had meer te maken met et probleem dat de provider van de webspace geen bestanden groter dan 512KB toestond. was je iets van 1MB aan et uploaden, dan op 50% stopt ie zonder enige melding en krijg je naar verloop van tijd een time-out... misschien zelfde idee bij xs4all?
Nee, alleen maar individuele fotootjes van ongeveer 50 a 70 kb/s groot :/

Mijn YouTube Channel

• Fludizz
  • Niet online
post eens een klein stukje log van et uploaden? misschien dat we daar iets aan hebben?
wel IP's anonymizen ;)

• Snowwie
Fludizz schreef op 31 december 2003 @ 02:52:
post eens een klein stukje log van et uploaden? misschien dat we daar iets aan hebben?
wel IP's anonymizen ;)
Log ? Er komt geen log, WC blijft gewoon stilstaan...Alleen op 'cancel' drukken heeft effect. Op de server staan dan wel een aantal files met de groote '0'.
Volgens mij is er een instelling op mijn pc die het een en het ander afknijpt, zoals
ik al zei, niet alle icoontjes op GoT worden zichtbaar (onderaan staat dan constant:
"1 item remaining..bla bla...")

[ Voor 34% gewijzigd door Snowwie op 31-12-2003 02:59 ]

Mijn YouTube Channel

• Fludizz
  • Niet online
Snowwie schreef op 31 december 2003 @ 02:57:
[...]

Log ? Er komt geen log, WC blijft gewoon stilstaan...Alleen op 'cancel' drukken heeft effect. Op de server staan dan wel een aantal files met de groote '0'.
Volgens mij is er een instelling op mijn pc die het een en het ander afknijpt, zoals
ik al zei, niet alle icoontjes op GoT worden zichtbaar :?
euh... als je ftp start in Windows Commander, dan krijg ik altijd naast de disconnect knop een mini text venstertje... als je daarop dubbelklikt krijg je de log te zien. Misschien zegt ie iets over de transfers.

• Snowwie
Fludizz schreef op 31 december 2003 @ 03:00:
[...]

euh... als je ftp start in Windows Commander, dan krijg ik altijd naast de disconnect knop een mini text venstertje... als je daarop dubbelklikt krijg je de log te zien. Misschien zegt ie iets over de transfers.
Ik zie het, hier staat dat de upload wel compleet is (zelf na het klikken van cancel).
Valt me overigens op dat vooral naar de Xs4all server dit mis gaat, en bij de Demon
server beduidend minder tot niet.. :?

Mijn YouTube Channel

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En de XS4ALL server vertoont hetzelfde gedrag als je ftp gebruikt (het ftp commando vanaf de command line dus) of een ander ftp programma zoals FlashFXP?

• Snowwie
G33rt schreef op 31 december 2003 @ 10:29:
En de XS4ALL server vertoont hetzelfde gedrag als je ftp gebruikt (het ftp commando vanaf de command line dus) of een ander ftp programma zoals FlashFXP?
Het is me opgevallen dat middels CuteFTP dit probleem niet optreedt...

Mijn YouTube Channel

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dan zou ik het probleem toch echt zoeken in het gebruikte FTP programma. Probeer het nog eens met iets anders dan CuteFTP (cli ftp is makkelijk om even te testen), dan weet je bijna zeker dat het probleem echt in windows commander moet zoeken :)
Pagina: 1