Toon posts:

processor koeling > welke koeling presteerd het best

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien koeling een van de meest belangrijkste ingedrienten is voor een goede oc, wil ik graag weten wat jullie ervaringen zijn met welke koeling.

En natuurlijk niet te vergeten wat kosten die dingen.

Het is natuurlijk de bedoeling een zo goed mogelijke koeling te bemachtigen voor een zo laag mogelijke prijs. Natuurlijk in het achterhoofd (waar zit dat achterhoofd eigenlijk ik heb er namelijk maar 1) houdend dat je op de koeling niet te fors moet gaan bezuinigen voor een goede oc.

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 15:38

Paulus0013

pom pom

en daar hebben wij de FRONTPAGE voor
als je daar eens wat vaker kijkt, zie je genoeg reviews over koelers langs komen
en ow ja er is ook nog een zoekfunctie!

hoop dat ik je zo een duwtje de goede richting op heb gegeven

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

hmmmmmm.....deze zal wel eens dicht kunnen gaan wegens slecht eigen zoekgedrag....ook nog eens veel te weinig info....zoals welke cpu/systeem de topic starter heeft.

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

welke koeling:
- Vloeibaar stikstof
- Prometia
- PhaseChange
- Waterkoeling
- Extreme luchtkoeling
en natuurlijk gecombineerd met het niet koud aangelegd zijn, op Antartica (of vergelijkbaar) wonen en bij het computeren eerst een uur lang het raam open laten staan. Op die manier worden de overclocks boven 4Ghz gemiddeld gedaan door wazige Japanners ;)

In alle gevallen geldt: denk groot en veel lezen van tevoren om miskopen te besparen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ervaringen heatspreaders of heatsinks

[ Voor 94% gewijzigd door BalusC op 31-12-2003 08:45 ]

Dit topic is gesloten.