Met een 386 de digitale snelweg op.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Ik wil met een 386 op 40 mhz en een netwerk kaartje een verbinding maken naar mijn p-200 die aangesloten is op het internet. Wat voor een netwerkkaartje (isa) moet ik gebruiken in de 386 (liefst niet te duur dus liever geen intel of 3com) en wie heeft er ervaring mee. Ik denk dat het namelijk niet simpel is om tcp/ip ondersteuning in win 3.1 te krijgen (Wel een beetje of topic weet het).

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:55
Er is een TCP/IP uitbreiding voor Win3.1, moet je ff op de microsoft site kijken

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 19:40
Een ding: het gaat TRAAAAAG

Ik zou gewoon zo'n standaard NE2000 compatible kaartje van 25 piek kopen, is goed genoeg.

Verwijderd

Kun je het beter onder DOS doen of anders Linux...

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
403 error leuk idee om internet onder dos te doen. Alleen er is een probleem dos bied geen tcp/ip ondersteuning laat staan dat er browser voor bestaan en Linux is niks voor een computer die mijn moeder (DIGIBEET ++) die ook moet kunnen bedien.

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

Verwijderd

Dos niet nee, deze programma's wel: http://oak.oakland.edu/simtel.net/msdos/internet.html

Ja ja er was een tijd dat niet alles door het OS geregeld hoefde te worden :)
Pagina: 1