Wie heeft er informatie over een draadloos netwerk aanleggen met de nieuwste technologie(54 Mbps) Ik wil een zakelijk internet account aanvragen en dit delen, maar weet niet of dit nog voldoende werkt als iemand 4 huizen verder(ongeveer 40 meter) nog voldoende signaal heeft? wie o wie helpt mij. Graag informatie hoe ik dit netwerk aanleg(server, firewall, proxy enz.)
Is niet echt een PNS vraag en bovendien zijn er al TIG topics hierover. Eerst eens de search gebruken zou ik zeggen, dan vind je heus je antwoord.. (een voorzetje: 54Mbit/s over 40 meter hoeft geen enkel probleem te zijn, met de juiste antenne's)Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 23:44:
Wie heeft er informatie over een draadloos netwerk aanleggen met de nieuwste technologie(54 Mbps) Ik wil een zakelijk internet account aanvragen en dit delen, maar weet niet of dit nog voldoende werkt als iemand 4 huizen verder(ongeveer 40 meter) nog voldoende signaal heeft? wie o wie helpt mij. Graag informatie hoe ik dit netwerk aanleg(server, firewall, proxy enz.)
4 huizen verderop ?? don't think so... misschien met een richtantenne ofzo
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
4 huzien door beton heen kun je vergeten.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik had laatst met een Linksys 54mbit Acces point en een 54mbit Gateway met allebei een antenne van ongeveer €100,- een afstand van ±50 meter met 5 muren ertussen op een industrie terrein, en dat werkte gewoon prima. Zorg dus in ieder geval voor redelijke antennes.
Verwijderd
Ten eerste heeft dit niets met PNS te maken, meer NT. Daarnaast is dit al 1000 keer langsgekomen, ik raad je dus aan dit even door te lezen: http://gathering.tweakers...list_messages/642065//#20. Zo kom je wat meer in de stof en kun je dit soort vragen zelf beantwoorden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()