Ik heb bij kennissen op diverse PCs AntiVir Personal Edition geïnstalleerd en dat werkt goed.
Echter: op geen enkele PC krijg ik het voor elkaar om de update automatisch te installeren. Bij de opties geef ik aan dat ik automatisch de updates wil downloaden:

Vervolgens geef ik bij de opties op dat de update automatisch geïnstalleerd moet worden (in dit plaatje staat dat vinkje overigens uit, uitleg volgt na dit plaatje):

Als ik in dat venster de onderste optie aanvink, op 'OK' klik en vervolgens weer terug ga naar dat venster staat de onderste optie weer uit ...
... Ik krijg het niet voor elkaar om dat vinkje aan te laten staan, wat ik ook probeer. Uiteraard heb ik gekeken of dit een optie is die alleen in de professional versie werkt, maar dat lijkt ook niet het geval te zijn.
Iemand enig idee hoe ik dat vinkje aan kan laten staan?
Echter: op geen enkele PC krijg ik het voor elkaar om de update automatisch te installeren. Bij de opties geef ik aan dat ik automatisch de updates wil downloaden:

Vervolgens geef ik bij de opties op dat de update automatisch geïnstalleerd moet worden (in dit plaatje staat dat vinkje overigens uit, uitleg volgt na dit plaatje):

Als ik in dat venster de onderste optie aanvink, op 'OK' klik en vervolgens weer terug ga naar dat venster staat de onderste optie weer uit ...
Iemand enig idee hoe ik dat vinkje aan kan laten staan?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||